01 грудня, 2008

Відчуття дежавю

У вас трапляються ситуації, коли ви чітко знаєте, що зараз станеться, хто що скаже, як ви поведетеся, і що ви це все уже бачили, проходили, переживали, а тепер - просто статист того, як саме та сцена розвертається другий раз?

У мене такі відчуття траплялися в дитинстві. Тоді я вірив, що це спогади з минулого життя. Траплялося це доволі часто, і підтверджувало мою віру в реінкарнації однієї людини. А з часом то якось почало забуватися, і ставатися рідше, витерлося з уваги і стало неактуальним.

В старшому віці таке також траплялося, як трапляється і зараз. Але тепер мені здається, що такі спогади приходять з снів чи подібних ситуацій. Все таки в снах ми переживаємо багато можливих комбінації тієї самої події, аби вона більше не турбувала нашої свідомості. Відповідно, коли щось схоже трапляється в реальності, то виникає відчуття "десь це вже було". 

Буквально на днях мене
 "накрило" на мітингу - я вже бачив цей склад людей (хоча саме в такому складі ми зібралися вперше), ми вже обговорювали таку проблему (хоча вона знову ж таки була доволі специфічна), і я апріорі знав що буду говорити далі і чим все вирішиться. А ви як думаєте - це випадковість, глюк, знак вище чи підсвідомість?

1 коментар:

AMA сказав...

Думаю знак підсвідомості :). Мене часто теж так накриває, може тому ми і разом ;))))?
Але цікаво, що накриває тоді. коли того не очікуєш, хоча такі речі мені завжди подобались :).