23 грудня, 2008

Багато в одному

Вихідні тільки у двох, це значить:

- спати скільки хотіти, вставати коли дуже хочеться або гамати, або пісяти (перепрошую);

- відпочинок без правил - хочемо, читаємо книжку, хочемо - не читаємо і тулимося один до одного, хочемо - говоримо, і ніякого планування на часу. Треба кудись іти? - а це не може почекати ще мінімум 2 годинки - ну куди реально спішити?

- можна прочитати цілу книжку, з одного підходу. Воно якось навіть швидше читається удвох. Анна прочитала Барбару Делінські "Повернення". Я прочитав Колін МакКалоу "Янголятко". Враження в обох гарні залишилися. "Янголятко" можу порекомендувати тим, хто любить нетривіальне чтиво - дуже динамічно, моментами радикально, врозріз з прийнятими нормами моралі, деколи навіть провокативно, і дуже цікаво. Розвязка навіть трохи містична - рекомендую!

- можна піти в центр. Офігіти від львівського центру. Знаєте що нагадує? - Село, в якому знайшли нафту і не знають, куди діти гроші. Тільки в нашій реальності нафту не знаходили, а витратили гроші, які вибили в підприємців. В центрі ввечері світяться жовті фонарики. Гарно. Далі голубим світять гірлянди. Контрастно. Далі зеленим, червоним, білим, синім, - реклами. Болять очі. Далі по деревах розкидані гірлянди так, ніби СантаКлаус упився разом з оленями і вони відбивалися від львівських дерев перед оперним. Дуже криво, дуже однобоко, просто страшно і ніяк не красиво. А в центрі цього хаосу - вона, головна львівська ялинка. З узором, який не повторюється... 3 секунди (може й менше) - блим, блим, блим, - і далі по колу. Синьо-червона. Крива. Іграшок багато, але домінує колір. Короче ми поприкалувалися, обговорили цільове використання коштів і вирішили більше не потикатися до ялинки цього року

- похід в кіно! "Вольт" (по англійськи Bolt) - умора! реальна умора, чи то ми так любимо мультики? від себе рекомендуємо - дуже дотепно, з безподобним українським перекладом (кицька має 
характерну українську говірку: Готова? - Нєєє! :) ). Мультик динамічний, і багато яскравого гумору, мені дуже сподобався момент, коли Вольт і кицька випадають з машини, скочуються на галявину, і кицька погрожує Вольту куском пінопласта (який, як він думає, є суперзброєю і може сильно зашкодити. А кицька просто хоче втекти від цього супер собаки, який, на її думку, просто дурний :) ). Вольт тоже не дурак, він її обвів таким "Ой, подивися, заді тебе ковбасне дерево". Крім чисто розважальних в фільмі і драматичні повороти є, коли виясняється, що кицька не втекла  з дому за власним бажанням, а хазяї її просто викинули, коли переїждали, і вона риторично питає "І в чому винна бідна киця, навіть без пазурів?"

- спекти торт - Анні вся любов і увага

- отравитися чимось (орієнтовно - чебуреком, хай йому грець, можна було і наступних кілька років спокійно без них обходитися)

- захотіти майонезу до салату з капусти, і поняти що домашня сметана це набагато крутіше, і немає постійної картинки з літер Е перед очима, які просто наповнюють майонез. Спробувати зробити домашній майонез, і спустити його в умивальник (мабуть гірчичного порошку було забагато, хіхі)

- прикрасити хату до Нового року (як не як, гірлянда на 300 лампочок - це по периметру всієї хати, ну майже) і кайфувати ввечері, коли світло виключене, а лампочки собі блимають, і в хаті жара, і нічого не турбує

Побільше таких вихідних і менше робочих буднів. Нас уже троє, але за 1.5 місяця третій/третя тоже зможе насолодитися цим всім уже не з середини маминого животика. Свята наближаються!

6 коментарів:

Lady Engineer сказав...

Кльово :) Все просто кльово :)
Порада на тему домашнього майонезу - не додавайте порошок, давайте вже готову гірчицю :) Краще буде )))

Unknown сказав...

Веселих Свят! Щасливого Нового Року! про майонез я не зрозумiла? Навыщо там гiрчиця? :))))) дитятку - здоров"я i пошвидше вже приходити до мами i тата!! батькам терпiння i здоров"ячка!!!

AMA сказав...

Відкоментовую з запізненням :), але краще пізно, ніж ніколи ;).
Порада про гірчицю готову - в тему, треба буде ще колись таки спробувати з майонезом дом. приготування :), але не думаю, що найближчим часом цього захочеться, страшно якось :).
А гірчиця потрібна, мабуть для смаку і консистенції, зрештою у всіх рецептах кажуть додавати гірчицю, ото я і не пожаліла гірчичного порошку :), аби натуральніше було ;).

AMA сказав...

А вихідні удвох це гіпер круто :), щойно минули ще одні, правда не на такому ж розслабоні, зате теж надзвичайно приємні :)))!
Може ще буде можливість насолодитись наступними спокійними вихідними удвох, а може і парою таких вихідних, це вже як наш бейбік захоче ;)!!!

Larysa Bohdana сказав...

Вітаю всіх на цьому форумі блогу, я хочу сказати вам усім фінансовий прорив, який, містер Лі, запропонуйте мені пройти, коли я голодував зі своїм бізнесом та родиною під час пандемії covid19. Я натрапив на пана Лі у своєму блозі, коли хтось рекомендує його кожному, хто шукає позику, я був так схвильований, і мене теж мотивувало бути в такому положенні фінансової свободи, оскільки моя сім’я голодувала, я зв’язався з містером Лі про те, який додаток я сказав йому моя історія життя про фінансове становище, він надсилає мені заявку на заповнення моїми даними, що я зробив потім, після того, як він надіслав мені кредитну угоду, потім я направив його своєму адвокату, щоб він подивився і порадив мені, як це зробити, потім Я підписав кредитну угоду після того, як моя позика була затверджена через кілька годин назад, банк зв’язався зі мною щодо переказу коштів та оплати, яку мені потрібно розрахувати на касі банку. Я очистив платежі, які я отримав на наступний день, після чого звільнив банківські платежі. було дуже приємно співпрацювати з містером Лі, і я дякую йому за велику допомогу, яку він мені надав, яка дійсно допомагає моїй родині від голоду. Зв’яжіться з паном Лі електронною поштою: 247officedept@gmail.com або поговоріть з ним за те, що додаток + 19893943740. Для швидкої відповіді, оскільки він завжди зайнятий, але з ним також працює якийсь інший професійний колега, але я рекомендую містера Лі шукає фінансової допомоги.

Анонім сказав...

позичальна компанія, яка надає мені позику в розмірі 5 000 000,00 доларів США. Коли інші позичальники нехтують моєю пропозицією, але пан Бенджамін Лі надав мені позику на успіх. вони беруть участь безпосередньо у фінансуванні позики та в плані інвестицій. вони надають рішення щодо фінансування компаніям та приватним особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам профінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Надіслати електронною поштою Контакт :::: Також 247officedept@gmail.com або Напишіть на номер WhatsApp на + 1- ( 989-394-3740)