04 травня, 2007

ПРО РОБОТУ

Роман сказав, що такими новинами, як ця треба ділитись з друзями і близькими в першу чергу :)! І хоча пройшло вже два дні, але я ніяк не наважувалась голосно розповісти про те, що трапилось на роботі. А трапилось наступне - мене підвищили :). Приємно було почути таку новину в середу, після успішних і гарних вихідних :). А в четвер у мене було PDP і типу я дізналась багато цікавого. Результат звичайно очевидний - тепер у мене з’явилась купа нових обов’язків і велика відповідальність за проекти, які я виконую вже і виконуватму в майбутньому. Це звичайно позитивний, я б навіть сказала,дуже позитивний момент, оскільки часу на розхлябаність і дурку не залишається зовсім :). І взагалі, коли людина відчуває відповідальність, то вона максимально активізує всі свої позитивні якості, щоб не осоромитись самій і не розбити надії інших, які на неї покладаються.
Так, тепер я QA-менеджер, це на два рівні вище, ніж я була до цього. Кумедно, але мені пощастило перескочити один рівень, чи то завдяки досвіду попердньої роботи, чи то завдяки власним заслугам, та більшість людей вважають, що це все завдяки тому, що я дівчина Романа :), а він у нас в тімі дуже поважна персона. Але втім, хай люди думають, як знають, а властиво моїх обов’язків ніхто з мене не знімав, і робота, досить таки відповідальна, думаю ніхто б мені її не довіряв, якби не думав, що я справлюсь. Не думаю, що хтось буде лояльніше ставитись до помилок, при їхній наявності, зважаючи на те, що хтось чийсь родич, хлопець, дівчина, чоловік чи жінка. Робота завжди залишається роботою і щонайменше в цьому житті мені хотілось би, аби хтось присвоював мені не мої заслуги. До речі, я завжди до всього доходжу сама, хоча іноді це дуже і непросто. І ніколи мене не покидає думка про те, що я маю самостійно твердо стояти на ногах у цьому житті, аби при потребі вистояти самій і підтримати інших. Хоча іноді дуже хочеться спертись на когось і відчути себе просто тендітною, беззахисною жінкою, яку люблять і оберігають :).
Хтось колись сказав, що у цьому світі 70% чоловіків є жінками, а 70% жінок є чоловіками по суті, і це відбувається тому, що так заставляє життя. Не знаю, чи думка правильна, чи ні, бо як на мене це заворот думок якоїсь феміністки ;).
Одним словом, я мабуть радію, але одночасно мені і страшно, як завжди буває перед чимось незвіданним і новим.
Ну от я і поділилась з вами своєю новиною топ цього тижня :). І що дуже позитивно, до мене нарешті повернулось втрачене відчуття, що я чогось таки досягаю в цьому житті і рухаюсь вперед, а це мабуть головне в роботі :), бо тоді є натхнення, завзятість і прагнення досягти ще більших висот ;).

1 коментар:

AMA сказав...

Roman LuVR сказав...
для мене це стало такою ж приемною несподiванкою-давно очiкуваним визнанням Анниної наполегливостї,хватки ї їнтелекту.ї так прикольно коли гарнї новини застають зненацька! на роботї як в нас нема статi-е робота.за Анну я поручивс один раз,коли її брали на роботу,i не помиливсь!
4 травня 2007 11:19


Andriy Babala сказав...
супер, вітаю і гадаю що ти чудово підходиш новій посаді і ти з нею впораєшся.
7 травня 2007 8:08


Yuriy P сказав...
Анна, я думаю це повністю твоя заслуга... Я думаю дехто оцінив твою роботу, а також знання анг. мови (при спілкуванні з Тревором) ...
Так тримати!
7 травня 2007 8:47


Надюня сказав...
Анна! Тільки ти і ти заслуговуєш підвищення, і вплив Романа я думаю ні при чому, бо людей в компаніїї зараз цінують тільки через власні заслуги. того бажаю тобі не втрачати компетенції, йти вперед і здійснювати всі творчі задуми і нехай ХЛОПЦІ заздрять!!!!!
я за тебе тримаю кулачки.
:-)))))
10 травня 2007 7:42