27 грудня, 2006

Корпоративна вечірка 25/12/2006

Львів. Палац залізничників. 16:30, чи десь біля того

Фуршет. Не можна сказати, що це дуже звичне дійство - перших кілька хвилин було якесь відчуття дискомфорту, але коли стало зрозуміло, що їди на довго не стане (ентузіазм співробітників не викликав сумнівів :-) ), то дискомфорт пройшов.

Добре було зай
няти мякий куточок, бо їх було дуже мало, і там, попиваючи шампанське, посидіти до урочистої частини... Загалом дуже класно, коли ще й усвідомлюєш що це в робочий час... :-)

Ось і ще один доказ що людям ідея подобається (доказ фотографічний)
Окрема подяка організаторам дійства, і хай вибачають історики, але я знаю тільки одну людину яка прикладається до цих всіх свят - і на фото вона виглядає те що треба ;-)
Частина 2 - офіційна. Мені особисто найбільше сподобався КВН і виступ балету, де в бідної танцівниці спадав головний убір, це було дійсно кумедно. Жарти квн-щиків про
- Коханий, я вагітна
- Вибач, я на мітингу
і
- А ти встидаєшся своєї фотки в СС експлорері?
- Так
- І я твоєї встидаюся...
викликали бурю емоцій в залі, не применшуючи цікавості інших жартів ;-).

Не сподобалося - надто довгий виступ саксофоніста, 4 пісні то було явно забагато, і хоча звук і був непоганий, але голова розболілася - мабуть заголосно, старію... :-). Наталка Карпа то було село без сільради,"піпл не захавав" що називається, хоча я вже чув думки що вона нічо - мабуть кожен має право на власну думку, а я маю право на власному блозі викладати свою.

Окремо відмічу премію Людина року. Якщо нагородження людей які довго працюють наСофтСерві можна вважати 100% обєктивним, то на рахунок 11 людей року в мене такого відчуття не залишилося. Типова ситуація коли рішення спустилося зверху, а весь рух внизу був гарно просимульований. Далеко ходити не треба - можу 100% заявити що всередині рідного тіму ми нічого не вирішували ;-). На рівні фірми все вирішував топ менеджмент, але свято дійсно було гарне - тому хай це не буде основним враженням. Головне що нащ представник теж був в 11-ті...

Фотоапарат мій не витягнув - було надто темно, штатива в мене випадково з собою не було ( :-) ), тому ця секція публікується без фотографій.

Сьогодні паті нумер 2, офіціозу майже не буде... ;-)

2 коментарі:

AMA сказав...

Супер супер ;) прям в десятку з усіма коментами!!! А паті було таки не погане, тому велике СПАСИБІ людям, які нам його подарували :).
І автору - дуже добре, коли люди відкрито і прямо говорять те, що думають :), так тримати!!! Хоча мені особисто музика саксофоніста дуже сподаболась, а от Наталка Карпа таки АТСТОООЙ!!!
Зі святами, які вже дуже близько ;)!

Yuriy P сказав...

Так, свято сподобалось. Воно видалось краще ніж того сподівалися. Замість того щоб надокучати нудними промовами, толпу веселили і розважали.
P.S. З фотографій можна подумати що в нас дівчат в три рази більше ніж хлопців :-)