08 серпня, 2007

Файне місто Чернівці

Минулої суботи ми їздили до Чернівців - "екскурсійним" поїздом Львів - Чернівці, що їде через Долину. Виїжджає він в 21:44, прибуває в 8:45. Для порівняння - Перемишль - Чернівці виїжджає на годину пізніше, а приїджає в 4 ранку. Зате на "екскурсійному" можна всю ніч розглядати зупинки, навіть маленькі екскурсії робити, головне в 20 хвилин стоянки вкластися.
Дорога це мабуть саме цікаве і важке, що з нами відбулося. В Стрию був цирк - стоїмо ми вже хвилин 20, тьотя оголошує - прибуває "!ШВИДКИЙ!" поїзд Чоп - Київ. Оголосила раз - ноу поїзд. Тьотя оголосила другий раз, ну тут понеслася... як ми тільки той поїзд не називали, і що ми про нього не вигадували, і що він сісти не може (зашвидкий), і що уже відчуваються вібрації повітря, ось ось швидкий примчиться, а поїзда нема і нема. Взагалі получився гарний стьоб над сучасним станом Укрзалізниці, яка, я не уявляю як, за кілька років має возити європейців на Євро. Якби це було Афро, то мабуть було би легше. А так... спершу на сусідню колію прибула "Рута", з швидкістю "не налякай пяного", а тоді ще за 5 хвилин прибув швидкий, аби постояти і швидко (хвилин так за 15) поїхати на Київ.
Культура людей в поїзді оголює проблему української культури взагалі, правда в нас сусідами були поляки (з обох сторін), то можна було спати. З ранку, правда, якісь коломийські рагулі сіли мені на ноги (в буквальному розумінні), і я до тепер шкодую, що їх не поматюкав - не розчехлився просто зранку, а поки збігав в туалет, рагулі пішли по своїх рагульських справах.
Чернівці - прикольне місто. Бачили ми його конечно в основному з вікон маршруток, але точно є річка, окремі вулички похожі на Львів, окремі на Франківськ. Трохи обдерто, але дуже навіть нічо, зважаючи що зелено. Місто велике, по колу ми їздили годину, коли вибиралися назад - не туди приїхали просто. На вокзалі касирка тоже не відрізнялася культурністю, гавкнула щось на зразок "я все сказала", але люди були ввічливі, охоче допомагали знайти дорогу.
Загалом буде цікаво повернутися ще раз і все гарно обдивитися.

4 коментарі:

AMA сказав...

Так, мушу зазначити, що і у нас відкрились раніше не відомі риси, наприклад, розказувати незнайомим ввічливим людям все про себе, правда взагально ;), що людей дуже навіть і тішить. А загалом поїздка вдалась на славу і погодка була помірна і взагалі всі лишились задоволені ;).
Автору: добре, що ти таки пишеш пости регулярно, а то в мене теж купа вражень, аручки не доходять. ДЯКУЮ ;)!

Unknown сказав...

я в Чернівцях була два рази, і ті два рази теж їздила по колу, ніц не розуміла. але архектура там класна, і люди ввічливі, а для щастя мало треба )). а от про культуру людей на вокзалах - то страх Божий. я по роботі частенько буває на вокзалі, то зустрічаю поїзд то проводжаю.. і от, стою колись, чекаю доки приїде мій поїзд. стою собі на пероні, ні з ким не говорю, нікого незнаю, нікого не трогаю. під"їджає на паралельну колію поїзд і "дітками", які їдут ьв Крим. і от ті дітки, повен вагон пацанів ркоів так максимум по 12, почали викрикувати якісь пошлості в мою сторону. я не поверталась, і не реагувала, діткам це не подобалось, вони почали в мене кидати печення. я тихенько перейшла в бік провідника, і стояла далі собі. і думала, як виховується нація неньки-України? певне що ніяк, бо результат очевидний.

Beretta сказав...

Привет, Роман.

Что-то последнюю неделю меня снова потянуло как ex-SS читать ваши блоги и сперва я совсем оказалась этому не рада... Так, прочитав пару дней назад один блог, появилось такое угнетающее ощущение.. В общем, буду считать это моим неудачным стартом и не более того, поскольку твой блог меня, можно сказать, отогрел).

Розумничка, пиши еще).

А Мария Шерифович все равно куль)).

Roman LuVR сказав...

Як реакція на дискусію, що розгорнулася, я закриваю вільний доступ до коментів на мому блозі. Тепер Ви постаєте комент, Я його перечитую, і далі даю чи не даю йому добро. Нотіфікейшини ходять дуже справно, тому рішення буду приймати в межах одного дня.

Мій блог не буде площадкою дискусій - тут спілкуєтеся Ви і Я, а не Ви між собою.
На мому блозі не буде негативу, поки його не виллю я сам (моє право на мому ж блозі, хвала гугл)