26 липня, 2007

ПРО КАКТУСИ

Пам’ятається, якось раніше я виставляла на блог фотки своїх кактусів, так от, пропоную частину№2 ;). Кактуси підросли і їм стало тісно в одному горщечку, тому я їх розсадила по, тепер уже, окремих домівках :). Багато місця - багато можливості для росту і розвитку. Тепер у мене плантація, а співробітникам не терпиться розпочати бізнес зі сплавляння кактусів, деякі навіть грозились зробити розсилку по серву під час моєї відпустки :). Але я їх нікому не віддам ;).
А Світлана Г. купила собі теж чудненький вазоночок, правда ми не пам’ятаємо, як його обзивати - назва, чуть не матюк ;), тому хто впізнає, кажіть :).

Насолоджуйтесь спогляданням нашого зеленого куточка :).

1 коментар:

AMA сказав...

Roman LuVR сказав...
Фотки - зачудуватися можна, виглядає потрясно, може тобі кличку повязану з кактусами придумати? (але в позитивному смислі)
26 липня 2007 8:30


AMA сказав...
Придумай, мені вже і самій цікаво :). Тоді я вже повністю буду асоціюватись з кактусами ;).
26 липня 2007 8:32


AMA сказав...
УРА!!!! Ми вже знаємо, як називається Світланина чудо-рослинка, це - ШАФЛЕРА. А підказав нам Ярко, бо у нього є така ж, тільки двох метрової висоти ;).
ВЕЛИКЕ СПАСИБІ ЯРКУ ЗА ПІДКАЗКУ :)!!!
30 липня 2007 5:56


Надюня сказав...
я виявилась теж фанатом кактусів, я не дивно, бо не люблю доглядати за рослинами, і кактуси єдині виживають ))) в нас дома два. і так прікольно - ми один купили, манюній такий і на ньому приліпили сонечко рівно по центру кактуса, тепер кактус виріс в 7раз після того сонечка. так, що певне з нас хороші доглядальники. ділись своїми кактусами в Запоріжжя !!! і як ото вони в тебе так розродились? в нас певне хлопичк, бо росте уверх і ніц не родить.
9 серпня 2007 2:09