25 січня, 2007

Робота як процес

Останніми днями на роботі відбулося стільки цікавих подій, що я вирішив це опублікувати. Цікавість їх є доволі специфічною, попробую образно змалювати

1) як ЦЕ роблять в нас
отже, в вівторок ми зібралися до спортзалу. в роздягалці до чарівної шторки сумнівного призначення додався чудо фен, вірніше ще не додався, а ми застали його в процесі додавання. Пішли позайматися, прийшли, і застали таку картину:

1.1) дві дирки на боковій стіні мабуть були початковим місцем де мало розміщуватися це чудо техніки
1.2) так виглядає чудо тухніки здалеку
1.3) чудо техніки зблизька - конструкція така, що дріт від розетки йде до коробки, яка наглухо кріпиться до стіни, і вже тоді від коробки - то самого фена

А тепер пробуємо сушити волосся:
тягнемся, тягнемся, тягнемся до розетки, але мабуть, все таки ніяк не дотягнемся, бо як ЦЕ ЗАВЖДИ РОБЛЯТЬ В НАС, шнура живлення не вистачить аби включити прилад в мережу. І дійсно, навіщо, якщо можна тепер буде економити на електроенергії, при тому, що в рекламних буклетах можна написати - ... спортзал з душем, обладнаним фенами... респект :-)
Та я насправді не злий, просто іронізую - ще один погляд на цих нещасних 10 сантиметрів :-)
Справедливості заради відмічу що сьогодні (в четвер) проблему вирішили пофіксати - і здається пішли шляхом переносу розетки, чи доштуковування дроту - перевірю наступного тижня ;-)


2) ініціатива карається
десь в понеділок попався мені лист від американсько-індуської братії, де вони жваво ось уже другий тиждень обговорювали якусь дурницю. я вирішив зекономити трохи їх дорогого часу на пустопорожні балачки, і написав як то можна за 5 хвилин вирішити... 2 дні пройшли в суцільній тишині, а тоді до мене прийшов лист. Розмова була та сама, тільки той момент, коли в неї встряв я, був звідти вилучений. В листі мене запитували - чи зможу я вирішити їх проблему, якщо використати приклад який вони мені дають - і далі по тексту МОЯ пропозиція, правда з зміненим форматуванням :-)! Розсмішило і додало гарного настрою! І скажіть потім що американці бояться плагіату - ну могли хоч би десь дрібним шрифтом помітити, хто це запропонував. А так ... Е-ех :-)

3) як вони працюють - це тоже з розряду американських історій. тиждень перепитую чувака, коли він подивитися до проблемки, він каже - дивлюся, не можу розібратися, треба допомоги. Наша людина починає до того дивитися ... і не може відвторити, бо це було вирішено з новим релізом. Запитання - на що пішов тиждень часу??? треба було відразу попробувати відтворити - один раз захотів схалявити ;-)

3 коментарі:

Yuriy P сказав...

Угу. прикольне чудо техніки. Завтра припаяють 100 метрів дроту - так щоб можна було включити в любу розетку на фірмі :-)

AMA сказав...

Не переймайся так сильно робою :), тим більше америкоси того не варті :). А про їхню суть цілий світ говорить, а ми кожного дня отримуємо тому підтвердження.
І зрештою, а для чого вам фен, якщо ви голови не сушите ;)))))?

Roman LuVR сказав...

я пробував посміятися над тим що відбувається - це і є моє ставлення... не беру того до голови