24 квітня, 2008

Тільки для своїх

Привіт Всім, якщо Ви тут і читаєте цю статтю, то значить Анна і я додали Вас в групу людей, які мають доступ на цей блог. Від сьогодні блог стає більше схожим на приватний щоденник. Власне, він таким і планувався з самого початку. Але за останні дні цей задум хотіли поламати "погані люди", які почали "мочити" нас вредними коментами і придиратися до слів. Доволі цікаве заняття - приходити на нашу сторінку і не погоджуватися з нашою думкою, писати гадості і чекати на відповідь? Риторичне запитання - невже ми їх сюди кликали? Якщо мені не подобається якийсь ресурс - я на нього просто не ходжу :).

Але це з вічних історій - такі люди є, і будуть, і боротися з ними, видаляючи коменти, нам зовсім не хочеться. Ми не прагнемо популярності, ми не ведемо цей блог для когось, насамперед він для нас, такий собі онлайн щоденник подій, які нас зачепили. Ми ділимося цими подіями з людьми, яких знаємо, і чия думка для нас цікава. І нам не сподобалося нав’язування якоїсь боротьби поглядів і негатив, який на наші сторінки спробували принести. Ми - ЗА різні думки, і коли аргументи цікаві, вагомі, чи просто такі, про які ми не подумали - ми за спілкування.

Від сьогодні доступ лімітований по емейлах. Власне, не про всі емейли згадалося першого разу. Тому якщо хто захоче приєднатися до "спільноти" - хай контактують з нами. Такий собі "междусобойчик", тільки для своїх. Дякуємо, що Ви з нами.

7 коментарів:

Lady Engineer сказав...

І вам Danke schon за довіру ;)

Yuriy P сказав...

Я тут. Тепер я учасник таємного ордену дописувачів блогу annandroman :-)

Unknown сказав...

Чесно кажучи я думав що ви закрили доступ щоб не дати іншим бачити щось особисте, а-ля статтю "Як втрачаються друзі". Де обіцяна стаття! Що за інтриги! Жартую :) Сам пишу коли є настрій а не "по вимозі".
А ще хочу вам побажати гарно відпочити. Ми й самі плануємо відпочити на травневі свята. Поїдемо в софіївський парк. Тому думаю що за пару тижні всі блоги оживуть ;)

Unknown сказав...

Вдячна за доступ. відчуваю себе затягнутою в нову "секту". ;))) щиро радію, ваші секти мені подобаються.

Yuriy P сказав...

"... В біді вас виручає той, хто потім буде мати з вас користь. Коельйо гарно це сформулював. Це як банк, ..."
Тут я жорстко непогуджусь ні з тобою ні з Коельо. Може в тебе і не було таких ситуацій, коли ти був в біді і тебе виручали, або коли ти когось виручав... А якщо були, то хіба ці люди намагались отримати якусь користь з цього? Ти намагався отримати користь?
В мене були ситуації, коли я когось витягував, були ситуації коли мене витягували, коли підтримували в важких моментах... І ніяких кредитів. Реально якраз всі ті "друзі" які б могли мати користь, в біді і відсіюються ("морозяться")...
Для мене друг - це людина на яку можна покластися і якій ти довіряєш.

Roman LuVR сказав...

Вам всім дякую, що не полінувалися і прийшли до нас на "чтиво" :)

Юра Ч. - чекаємо від тебе новин ;)

Лейді І. - а від тебе новини просто обовязково!!! звісно, коли повернетеся, і вітанння!

Надь, а наша секта сама модна, правда?

Юра П. - про друзів я відкоментую на тому пості, але так модно коли люди висловлюють протилежні думки і їх аргументують, ще й власним досвідом

Yuriy P сказав...

Я теж шукав свій коммент натому пості. Це ж треба - не туди комень залишив, так опростоволосився :-)