25 червня, 2008

Нова робота, нове роб. місце

Минулого тижня я змінив тім, з яким працював останні 4 роки (до речі, 7 червня було 4 роки як ми працюємо на SoftServe, з чим всіх тих, хто почав того дня 4 роки тому працювати, і вітаю), офіс, кімнату, телефон і проект. Все решта в житті залишилося стабільно, і це дуже добре.

Минулий тиждень так і пішов на знайомство з людьми (30 нових чоловік це як в школі, тре бігом всіх вивчити аби не плутати імена і не строювати собі незручних ситуацій). Виглядає процес доволі кумедно - ходив з карточками, на яких писало з ким маю поговорити, де та людина сидить, і ще постійно заглядав до СС Експлорера аби подивитися як людина виглядає. Плюс вїжджання в суть проекту. Плюс переїзд. Речей в мене на роботі виявилося на рюкзак і ше трошка, що порівняно небагато з тим, скільки ми натягнули на квартиру в Львові.

Явні переваги нового офісу - тепла вода в кранах, дуже чиста кухня і туалети, і уйма поличок на робочому місці, куди я розіпхав весь стаф, і тепер пазл Формули-1 стоїть прямо над монітором... Фотка зроблена вчора, до того як я зібрався додому, тому звиняйте за бардак - так реально виглядає моє місце до кінця робочого дня, а потім я його чищу і лишаю порядок ;). Жіноча сумочка (ви не подумайте :)) ) то Анни, яка зайшла в офіс аби ми йшли додому.



Так ми тепер і живемо на 2 офіси, ввечері йдемо один по одного, аби вже разом йти додому. Незручно, і нема з ким піти чайку попити посеред дня, і просто потрендіти, але робота є робота, і тут спрацював один єдиний фактор - на новому (більшому) проекті і зарплата більша, та і вибору особливого не було. Приймаються побажання успіхів і т.д. :)

8 коментарів:

Unknown сказав...

Величезні вітання!! робоче місце просто супер, пазл - мені виглядає як два монітора )))), на одному зяки хпостійно їде машинка ))).
легкої тобі реалізації всіх проектів. цайок мож пити і самому.

AMA сказав...

Ну приймай ще раз побажання успіху в роботі від мене ;).
А головне - я тобі бажаю, аби втома першого тижня роботи пропала без вісті, і щоб робота приносила більше задоволення ніж втоми :).
Нові перспективи це завжди гарно - ти і далі розвиваєшся ;), а я підтримую :).

Lady Engineer сказав...

Від імені покинутого тіму і проекту висловлю превеликий жаль від невимовної втрати такого ПМ'а... *пустила скупу сльозу*, але бажаю успіхів і т.д. )))

Roman LuVR сказав...

ой дякую всім!

коли гасять нормальний монітор - дивлюся на той що вище

з такою підтримкою нічо не страшно!

я вже тоже "скупо" плачу за спокоєм і людьми попереднього проекту, тобто вами

Maryan сказав...

робоче місце супер!!!
внатурі "купа поличок"
тільки от крісло виглядає таким собі, правда там його тільки кусочок видно.. може і помиляюсь

що там робить жіноча сумка? :)

то в ній переносилось ото чуть-чуть яке в рюкзак не влізло ?

клавіатуру свою стару забрав чи нова така сама?

Sofiya сказав...

Приєднуюсь до привітань і побажань...
але ти не такий уже самотній :) а якже я????? Чайки зі мною шо не рахуються:(
І задоволення від того що ти тепер мій начальник теж мало б бути ;)

Jio сказав...

вітаю з вдалим левелапом ;)

п.с. я так розумію твій новий офіс на Городоцькій?

Roman LuVR сказав...

дякую ше раз
новий офіс - на Пастернака, це відразу біля Палацу залізничників, 50 метрів від вокзалу і відповідно Городоцької