21 травня, 2009

Відчайдушні глядачі



Вчора ми подивилися останню серію 5-го сезону "Відчайдушних Домогосподарок". Я забанив сезон, Анна хоче продовження :). Моментами серіал саме такий, за що він нам і приглянувся - непередбачуваний, моментами жорсткий, і дуже динамічний. Але в цьому сезоні додали трохи жуйки і санта-барбари, коли події останньої серії можна вгадати в першій.

Ми собі пригадували як ми присіли на цю "голку". Я захворів на запалення легень, і сидів вдома, в Долині, було то зимою 2 роки тому. По ICTV якраз починали показувати перший сезон, і так як хворому особливо робити нема що, крім як сидіти і дивитися телевізор, я повівся на рекламу... Так я привіз ідею дивитися серіал у Львів, попутно зачіпивши всіх, хто тоді у Львові був частиною великої компанії (Софка, Андрій, Юрка). Серіал був поштовхом до того, аби почати ходити додому не в 10 вечора, як це з нами траплялося останнім часом на доброму-предоброму проекті, а перед 8-ою, аби встигати на вечірню серію.

По телику показали перші 2 сезони, але нам було явно мало, тому ми почали шукати продовження. І воно прийшло з інтернету :). Як виявилося, уже був відзнятий 4-ий сезон, тому попереду було багато-багато серій захопливого і моментами драматичного видовища. З серій які ми згадували, - це заложники в супермаркеті, коли тітонька, що взнала про зраду чоловіка (директора супермаркету), вирішила йому помститися, захопивши всіх покупців в заручники. От від тої серії реально рвало мізки. Багато різного було, смішного і печального, і почали ми памятати героїв по іменах :) ...

Сезон-5 явно натякає на сезон-6: закінчується весіллям Майка з... незрозуміло ким. Я кажу що це не Сьюзан, бо тоді це взагалі не Домогосподарки, Анна вирахувала що якщо був присутній колишій чоловік Сьюзан, то це вона наречена, а не Кетрін. Одним словом, кинули камінець інтриги у неспокійні душі поціновувачів. Великий мінус сезону - загадка, яка розгадувалася в першій же серії, і інші 23 просто треба було чекати, аби все сталося, як має бути. Не те. Ну і остання серія це взагалі трохи капець, бо по ходу всіх можна було пристрелити, але поганий герой вирішив зробити по всіх правилах дурних серіалів - пафосно і з розмахом, ну типу так, аби потім все в кінці не получилося і був хеппі енд :)

Ну але Домогосподарки це дуже типажний серіал. З масою ідей для роздумів і потужною філософією.  Якщо ви ще не з нами, то приєднуйтеся! ;) ( а чи будемо дивитися сезон-6 це ще питання, хоча майже і вирішене - не витримаємо без  того )

6 коментарів:

Andriy Babala сказав...

Ой спасибоньки за пропозицію, але я щойно додивився Хауса, і Prison Break. Серіали захоплюють, і зїдають час - їх треба зимою дивитися, а не зараз. :)

Roman LuVR сказав...

я думав тут локальна хвиля захоплення цими серіалами - а то виявляється як мінімум західноукраїнська :)

Halina сказав...

Ну, можна сказати, що світ переходить у фазу інтелектуальних, філософських серіалів, якщо їх активно почали переглядати люди IT сфери :)
(я говорю із свого досвіду перегляду "Доктора Хауса", який викликав у мене стільки емоцій, захоплення, адреналіну та подекуди сліз, скільки не викликали, навіть "Багаті теж плачуть" чи "Дика Роза" в часи, коли впала бразильська завіса).

Yuriy P сказав...

А я нічого не дивлюсь. Мені не вистачає часу. )))

AMA сказав...

ту Галя - ми Хауса дивилися уривками по СТБ, як купали малу. Натрапили на серію, коли одна з їхніх колег помирає. Причому вони повертають її до свідомості, аби попрощатися, і вона усвідомлює, що уже фактично мертва... Дуже сильно, порвало нас, а заодно і мала перейнялася - так ми вперше зрозуміли, що не варто дитину перегружати такими емоціями на ніч :)

ту Юра - коли прийде весела старість, можна буде все наздогнати. Але краще аби і далі не було часу :)

Halina сказав...

Ну, ця серія взагалі стала кульмінацією серіалу (саме тут я і плакала через смерть Ембер :)). Але якщо ваша мала б дивилася Хауса, це було б круто: ніякого насильства, сексу, тупості, а лише витончений гумор та логіка.