04 червня, 2007

Факти і коменти

Аспект. Проблематика

Дружба. Дружба не закінчується від того, що люди роз’їжджаються. Якщо вона зникає – значить, це була не дружба. Якщо вона справжня, то відстань їй не перешкода. Люди з’являються і зникають з життя, число друзів рідко змінюється

Прочитані книжки. За останніх 2 місяця я прочитав Діану Сетерфілд "Тринадцята легенда" (захоплюючий сюжет, який захоплює на першій сторінці, і не відпускає до останньої), і дві книжки Аніти Шрів – "Їх остання зустріч" (ще не читав настільки чуттєво написаної книжки, переповненої емоціями і думками двох головних героїв, а фінал просто змушує переосмислити все прочитане) і "Весілля в Грудні" (гарна історія про зустріч старих друзів). Ніякої філософії, просто цікаві історії і багато емоцій

Пірати Карибського моря 3. Суцільне розчарування, якщо порівнювати з другою частиною. Не знайшов для себе нічого цікавого, чи кумедного. Заплутався в першій половині фільму (хто на чиїй стороні) і відверто заскучав на другій половині (загалом кіно триває 2 години 50 хвилин). Після фільму згадували Піратів 2, а про 3 частину вже не маю що згадати

Шрек 3. Ідея – просто супер, фірма на цьому заробляє гарні бали – коли водить своїх працівників у кіно. Мультик веселий, цікавий, і зрозумілий навіть мовою оригіналу, кіт і осел рулять!

Відчайдушні домогосподарки. Закінчився 2 сезон, тому продовження побачимо мабуть десь за рік. А серіал вартий уваги до себе кожного вечора. Іронічний, веселий, і дуже жорсткий останні 2 тижні показу, життєвих ситуацій показано на все життя

Курси водіїв. Абсолютно безкорисна ідея ходити на теоретичні курси (правила можна почитати і самому, а за здачу все рівно треба платити), водіння несе трохи користі (зважаючи на те, що все таки це львівський рух), але навички відпрацьовувати все одно потрібно буде самостійно. Добре хоч що наш інструктор не материться, мені і так важко його терпіти

Робота. Поки гроші, які мені платять, відповідають тій роботі, що я роблю, я задоволений. Коли мені надоїдає робити щось, то гроші перестають бути сильним мотивуючим чинником. Якщо мені не цікаво, а зміни не відбуваються, я починаю аналізувати варіанти. Коли я задоволений ростом, то звертаю увагу на свою зарплату

Плани. А про плани треба мовчати, бо їх передчасне розголошення зменшує рівень задоволення від їх втілення. Тільки особи, задіяні в реалізацію планів, мають бути посвячені в них завчасно

6 коментарів:

AMA сказав...

От стосовно планів, це вже дуже цікаво :), мабуть на даному етапі, це та частина, яка дуже стимулює на майбутнє :). Головне, щоб все задумане і заплановане втілилось в життя без особливих перешкод, на що і будемо сподіватись ;)!
А про все решта - погоджуюсь ;).

Andriy Babala сказав...

Я також зараз читаю "Тринадцяту легенду", ще до самої легенди но добрався, але вже дуже цікаво...

Unknown сказав...

нарешті ти почав писати по темах, зовсім як я в листах про роботу, про друзів ..... от про друзів мені сподобалось. відчувається актуальний глобальний ріст особистості. це тішить. ростемо разом. вчимось один в другого. поважаємо один другого. це круто. тим більше що інтереси якраз зовсім різного плану. :-))))

Roman LuVR сказав...

Сьогодні мабуть був день абсолютного максимуму коментів за 15 хвилин :), не можу не потішитися.

2 Анна - ага, щоб втілилося :)
2 Андрій - чекатиму відгуку на твому блозі як тобі книжка, тоже взяв з Книжкового Клубу?
2 Надя - "нарешті", "ріст особистості"... я і не думав що це буде саме так сприйнято ;)

Yuriy P сказав...

Так, а ще можна віртуально поспілкуватись в компанії старих друзів за допомогою конференс звязку Beeline... Прикольно.
Так, друзі - це надовго :-)

Yuriy P сказав...

Так, друзі це надовго. І відстань не така далека. І звязок можна тримати. О то ми прикольно балакали троє одночасно по мобільній конференції :-)