18 червня, 2007

А ТЕПЕР ПРО ДН :)

Нарешті про ДН. Це теж круто :).
Покажу вам фотки роб місця і квітів, квітів, квітів.
Це теж дуже гарно і неспдівано, якщо порівняти з минулим роком :). Минулого року в цей день я поверталась з дітьми з Німеччини, а Роман був у Штатах. Цього року все зовсім по іншому :). Всі вдома і ніхто нікуди не поїхав :).
Так от, вчора вчночі я взагалі не могла спати, чи то від жари, чи в очікуванні свята ;). Але коли проснулась, то на мене чекала неспдіванка від Софійки, мами і тата :) - і саме прикольне це листвіка від Софки, з таким кумедним побижанням. Софійка, я зацінила :), це супер :)!
Привітання від Романа, на яке признатись я таки чекала ;) і поїздка до Львова. А на вокзалі Роман подарував мені величезний букет польових квітів, серед яких і ромашки і лілії і маруськи (так їх називає Романова мама :)). Звичайно цей букет стоїть біля мене на столі і я ним любуюсь, давно про таке мріяла.
А на роботі мені подарували ще букет хризантем і рамочку і футболку SoftServe - круто :)! Тепер я взагалі крута :).
А ввечері ми посиділи втрьох: Роман, Софійка і я, і просто попили вина і побазікали.
Загалом дуже і дуже класний день :) і так би хотілось, аби він не закінчувався :).
Що тут сказати - всім бажаю того ж, що і мені побажали і щоб ваші ДН проходили не гірше ;).

1 коментар:

AMA сказав...

Roman LuVR сказав...
Я просто балдію як в тебе виглядає робоче місце, і сам таке хочу на ДН :)
19 червня 2007 10:50


Yuriy P сказав...
О, то в тебе напевно такий прикольний аромат на робочому місці ...
А коли ромашки засохнуть, то можна буде з них чай зробити :-)))
19 червня 2007 10:51