07 червня, 2007

Трохи про себе :)

Розкажу вам про цікаві події, які відбувались протягом останнього часу у моєму житті. Так от, мабуть найбільш неочікуваним і несподіваним моментом для мене стало запрошення на іншу роботу минулого тижня :). В скайп мені написала дівчина з пропозицією піти працювати до них на фірму QA Engineer, сказавши, що їй мене порадили. Це було цікаво, особливо, якщо врахувати момент, що зарплату пропонували у півтора раза більшу, ніж є зараз, КРУТО!!! Та не так все просто, цікаво ж, звідки вона взагалі про мене знає і хто міг порекомендувати саме мене, якщо, до прикладу, навіть на Серві купа інших QA з куда більшим стажем роботи. На всі мої запитання стосовно цього, вона пробувала віднєкуватись, опираючись на аргумент, буцімто не пам’ятає хто, або хтось із попередніх співпрацівників. Ну звичайно цікавість страшна сила, особливо враховуючи розмір пропонованої З/П, тому я пішла на співбесіду. Тут був сюрприз, фірмочка маленька, якщо не сказати мацюнічка (проти серва), але виглядє гарно. QA лідер, ну не те щоб зовсім загублений, але нашому Ернесту уступає мабуть весь його робочий досвід, так, доволі симпатичний хлопчина, але на гарних очках далеко не заїдеш ;). То мабуть був переломний момент, коли я зрозуміла, що Серв - то таки серйозна школа в ІТ індустрії, ну зрештою для таких QA, як я ;). Власне співбесіда з QA лідом тривала хвилин 5, після чого утряслась ще більше З/П, ніж пропонувалась до співбесіди. Але і це не все, бо ж залишилось основне - звідки вони дізнались про мене і чому саме я? Цього разу я вирішила просто не залишати це питання висячим без відпові. Не повірите, але на всі мої допитування почула просто нереальну відповідь - я у них в базі (зошит у клітинку) числюсь ще з серпня минулого року :)))))))))))))). Оце вже було справді смішно, бо в серпні минулого року почала розгортатись моя кар’єра перекладача, на славному заводі "УНІПЛИТ" і тоді я навіть не припускала можливості роботи QA, не кажучи вже про Львів, ще тоді я вірила у велику перспективу кар’єрного росту і можливості добитись чогось вдома, на місці. І до речі, роботи я тоді не шукала, бо була задоволена поточною :). Тому, я зробила висновок, що менеджер з персоналу тієї фірмочки володіє здібностями передбачення. Адже як інакше я могла попасти у її базу даних (зошит в клітинку ;)), а знаєте, як страшно працювати з такими людьми? Вона ж мабуть і думки вміє читати :). Одним словом, погорювавши за такою великою З/П, я все ж вирішила не зраджувати рідний серв і залишилась тут. І хоча стрілка годинника пробамкала пів року з моменту мого влаштування на серв, та мені зовсім не хочеться зараз змінювати роботу :). Є надія, що тут нарешті я таки чогось доб’юсь, можливо з часом, і досвід корисний здобуду і зарплату піднімуть :).
Так от малята, така історія мене повеселила на славу, тому сподіваюсь, що і вам сподобається.
Читайте, насолоджуйтесь і викладайте свої думки, якщо вони є ;).

1 коментар:

AMA сказав...

Roman LuVR сказав...
І таке буває, і таке потрібно :)
Будь-яка співбесіда то гарний стимул підняти планку власної оцінки і попробувати свої сили
7 червня 2007 10:07


Yuriy P сказав...
Прикольно... Мені теж стало цікаво як вони тебе вичислили. Як знайдеш хто, то розкажеш. А ще якщо тобі пропунують де інде більшу платню, то і тут могли б запропунувати.
P.S. А взагалі так тримати, я вірю що твоя карєра тільки набирає оборотів, і скори ти їм всім покажеш на що здатна ;-)
7 червня 2007 11:20


Надюня сказав...
детектив. кіно і німці. читаю і не вірю що таке буває. якщо б тебе незнала, думала б от брешуть. ))) якийсь цирк. не завжди велика з/п є гуд. того не хвилюйся, краще поступово і знати що ти її дійсно заробьила. ніж не дай боже, попрацювати два місяця а тоді якийсь кримінал припаяють і скажуть - так овна ж відповідальна була за те. щось в мене получилось не дуже оптимістично. ))) удачі на Серві!! там хороша команда.
16 червня 2007 7:31


Volodya сказав...
Нічого дивного, мене через аську вже два рази запрошували на співбесіди... Волію навіть не знати де вони беруть контакти...
20 вересня 2007 6:48