26 грудня, 2007

Тімівський Новий Рік 2008

Мені, як вічному критику і скептику, немає що сказати критичного про вчорашнє святкування. Є тільки море позитивних емоцій від того, як все пройшло, і як ми зустріли Новий 2008 з тімом. Ознакою свята, що вдалося, були люди, які танцювали-відривалися до 2 ночі, завалений серпантинами зал, і повні столи їди, що залишилася після нас. Сьогодні я жалкую, що не спробував шашлика, щасливці, які залишили на нього місце казали, що він був божественний. А в мене місця не було, навіть після потужної пресовки вмісту кишківника на танцполі ;). - шикарне приміщення ресторану Караван (особливо лампи)
- лампа, лампа і ще раз лампа ;) -я її фанат

- і інший інтерєр :)

- щасливі гуляки - ми

На таких подіях треба бути, про них важко писати. Слова не п
ередадуть унікального духу святкування, який був щирим, веселим, і приколістським. Спину мені приємно давить масажер - чесно виграний в "бою", коли наша з Анною пара перемогла дві інші пари - ми швидше всіх пройшли "дистанцію" -я на руках, Анна мене тримала за ноги, посередині дистанції - підзаправка з якогось вогненного пійла, яке я вихлебтав як компотик - дуже вже хотілося перемогти ;) - приз того вартий.

Ще був інший конкурс - я б його назвав "троє за одну", або "грязні танці". 3-оє хлопців спокушали одну дівчину, хлопці - Богдан, Олег і я, дівчина Іра. В Богдана на підтанцьовці були дівчата, в Олега хлопці, а в мене весь зал. Переміг гарний настрій і маса фану, а по оплесах глядачів - я :) (ну все таки недарма весь зал на підтанцьовці). Ідеально гладка плитка на підлозі дозволяла ковзати і крутитися, - навіть проїзд на колінах черех весь зал можна було зробити (що я 2 рази і попробував).- фрагмент диких танців

Ще була маса добрих і веселих слів. Олег О. вибився на вершину мого персонального хіт-параду блискучих промов. Він бажав кожному особисто (чи попарно як оце нам :) ), випромінив масу гарних емоцій і яскравого гумору, зал йому віддячив тим же. Богдан - рушій безлімітного шабашу, фонтануюча таблетка щастя. Були вітання від топів, і оголошення того, що наш Сергій тепере VP Solutions а значить тім чекають перестановки, і в нас буде новий очільник. Осмислення залишу на післясвятковий період, тім щиро тішився росту "найголовнішої тімівської людини".

Ледь не забув. Окреме велике дякую нашому організатору Христині. Вперше цього року ми не були в курсі того, що ж буде на свято. Ми не знали меню, музики - нічого, віддали їй важку ношу організації цього дійства, і вона впоралася на 100 з хвостиком. Відмінна гулянка з відмінною музикою, оригінальним ведучим, салютами і сюрпризом - танцем живота. Танцівниці - великі молодці. Перша дівчинка послизнулася на сходинці і боляче вдарилася, але після короткої паузи запалила зал енергетикою східного танцю. Друга танцівниця вразила потрясним костюмом і танцем а-ля метелик. - танець живота (метелик)

А ще ми курили кальян. Всі сказали дружнє вау - і ті, хто пробував вперше, і хто димить кожного дня. В веселій компанії це особливо весело, аромат яблука приємно лоскотав горло, відео получилося також вау, дим бульбулятор люди пускали
носами, ротами і вухами ;) - куря я ...
- ... і Анна

А: Купа фану, на правду купа! Я давно вже так не відривалась. Натанцювалась досхочу :). І це при тому, що була на каблуках. Взагалі я не ношу взуття на каблуках, але тут не було іншого виходу. Зате запальна атмосфера свята не дозволяла сидіти і думати про те, що ніжки болять ;).

Кухня дуже смачна, інтер’єр дуже гарний, а настрій панував просто таки веселющий.
Особливо мені сподобалось, як Роман співав народний варіант "Хто родився в ... вставай наливай", бо назву кожного місяця він просто горланив :), а потім ще і захотів, щоб наливали та випивали всі, хто народився на Землі.

А ще от щойно подивились нереальне відео з Романом в головній ролі. Я щиро регочу, до сліз. Роман - ріспект, ти можеш ;).

Це десь перегукується з ситуацією на нашому весіллі, коли молодий забавляв сам себе і всіх гостей :))). Одним словом свято вдалося на всі 1000%.

Купа кумедних фоток і спогадів. І якщо порівнювати з поперднім святкуванням Нового Року, то це було значно веселіше, хоча і минулий Новий Рік був також дуже хорошим.

Ну що ж, як побажання в Новому Році - аби нам з кожним роком ставало все краще :)!!!

4 коментарі:

Unknown сказав...

Статті подібного харектеру виклакають в мене купу протиречивих емоцій - хочеться відразу їхати поближче до вас, якщо не на роботу у ваш офіс, то на Західну точно!!!! а взагалі я щиро радію, коли люди люблят ьі найголовніше вміють веселитись. адже свято робиш собі сам !!!! дико рада за вас. !!! вітання з наступаючим на нас всіх новим роком!!!

Roman LuVR сказав...

щире дякуєм ;) і тобі веселих свят, по-сімейному затишних і по-молодецьки запальних

Yuriy P сказав...

Ех. Так я дивлюсь ви круто відірвались. Прикольно було б з вами танці-шманці-холі-долі поскакати ... Та й вальс ми з Анною минулого року непогано танцювали.
Свято - це не дата, свято - це стан душі :-) І у вас воно вже наступило.

AMA сказав...

Нда, це був, як то кажуть - тот еще вальс ;). Нічо, от ми ще посвяткуємо разом івальс потанцюємо і холідолі ;).