19 грудня, 2007

Кажу НІ корпоративному новому року

В питанні святкування корпоративного нового року я дійшов до точки кипіння. І прийняв принципове рішення на нього не йти. Про суть конфлікту - коротко.

Список людей, що мали йти на це "свято" подавався заздалегідь (відразу виникає питання навіщо формувати список, якщо повний список працівників завжди під рукою. Звідси висновок - розраховували, що хтось не піде. Навіть не так - що багато хто не піде, аби запхати всіх у те приміщення, яке є). Як результат багатьох ручних операцій копіювання списків 15 людей з тіму були загублені. В буквальному розумінні - на них не приготували запрошення.

Проблема з незапрошеними людьми вилізла одразу, коли інша частина людей отримала свої запрошення. День пішов на зясування ситуації. А вирішення вразило оригінальністю - "непоселених" розсунули по балконах, знову ж таки буквально. Наші люди опинилися на 4 рядах балконів. Не знаю різні там балкони чи ні, але уявіть собі що таке 4 ряд (місця для людей з дуже довгою шиєю).

Відразу оговорюся - моє місце в партері. Вся каша заварилася не того, що конкретно
мої інтереси були ущемлені, а того, що так не робиться з тімом як з однією командою на фірмі, де такі цінності ставляться вище всього (по крайній мірі так декларується).

Я спробував добитися офіційного пояснення позиції відділу персоналу. В результаті це переросло у зясування ситуції з керівником відділу і через нього (як посередника) з відділом персоналу. З моменту відсилання листа пройшла майже доба. Ситуація ускладнилася сьогодні зранку, коли нам запропонували 5 посадочних місць (і це на 15 людей!) в залі. Запропонували у варіанті - кому не подобається, хай прийде і візьме інший квиток. Розрахунок на те, що я візьму квиток і заткнуся? А інші просто проковтнуть і будуть сидіти все "паті" поруч з незнайомими людьми.

Ні, дякую. З мене досить. І ніж писати про те, що мені не сподобалося на дійстві (я й майже впевнений що при такій організації воно буде ацтойне), я написав що мені не подобається такий підхід всередині фірми, де я працюю. І я спокійно обійдуся без таких святкувань, зекономивши 3 години особистого часу в пятницю ввечері. Мене достало навіть не те, що так сталося цього разу, а те, що так стається кожного разу. Відділ персоналу працює так, ніби я від них щось хочу, а їм цього ну ніяк не треба.

Негарно сваритися попри таке свято, жену від себе негатив геть, настроююся на інші святкування, не повязані з некомпетентними людьми

15 коментарів:

AMA сказав...

Нда, неприємно якось получилось... В загальному, все як завжди :). Ну думаю, не варто витрачати свої нерви на це все дійство. Просто на даний момент більш заманливо виглядає по-шивдше добратись додому і там вже розглядати отримані подарунки від Миколая (через батьків ;)).
Якось це все надто закручено аби знаходити вихід із цієї ситуації.
А загалом, мабуть всім буде легше, знову ж така, ЯК ЗАВЖДИ ПРОСТО ПРОМОВЧАТИ!
Одним словом, ми просто утримаємось від цього дійства. Шкода звичайно, що перше світкування Нового Року закінчилось так і не розпочавшись :), але в цій позиції я повністю погоджуюсь з Романо!

Unknown сказав...

удачі вам! і я думаю вам все-таки получитсья відсвяткувати із рідними людьми в своїй компанії. ще удачі. і гарних свят. війна це класно, коли вмієш відстояти свої інтереси. я вчусь у вас. ;-)))

AMA сказав...

На жаль, тут не довелось нічого відстояти, окрім вибачення листом. І всі альтернативи, які вони пропонували, у вигдялі подарунків від Миколая постраждалим, чи то обміну місцями, я так розумію канули у вічність :), бо у листі тільки вибачення і ніякого вирішення ситуації.
Шкода, а я ще вчора сподівалась на те, що якось таки ця ситуація вирішиться...
Ладно, по переду справжні свята з рідними і близькими людьми, що не може не тішити :)!

Анонім сказав...

Та ну вас! Де ваш святковий настрій? Його перш за все свторюєш собі сам! І ніякі ХР мені не завадять в пятницю відірватись!! Шкода тільки що за два дні після пятниці знов понеділок ((
P.S. Звичайно правильно що питання з квитками було піднято, але не йти - не є правильно

Roman LuVR сказав...

повторюся - думаю свято буде таким же відстійним як і організація. тому ми вирішили зробити собі свято вдома :)

Unknown сказав...

ну Луців ти трохи зажерся. Розслабся, мій відділ вже другий рік на балконі сидить і нічого, шиї не повикручувало ще. А минулорічний НР мені сподобався. Те, що загубили 15 людей - це проблема, але ж їм занйшли місце на балконах. В чому проблема?

Roman LuVR сказав...

а ваш відділ сидить розкиданий по всьому залі також? кілька людей на балконі, кілька в залі?

AMA сказав...

Христь, як на мене, то не зажерся, просто дотримується своєї точки зору. Спершу коли чуєш слово балкон - то навіть радієш, бо з балкона краще все спостерігати. Але коли вчитуєшся і вдумаєшся, що то 4-й ряд на балконі, то стає вже не так весело :).
Взагалі мова йшла першочергово про те, що придумається якесь вирішення проблеми, якого так і не придумали, і тим, що ми вирішили не йти, ми не збираємось щось доводити компанії, чи відділу ХР, просто вже нема на то бажання. І в принципі, настрій на саме свято зіпсований, а стосовно проблем по розміщенню, то підхід сам не дуже, якщо згадати, що збирались списки тих, хто планував іти, сподіваючись, вочевидячки, що частина людец відмовиться. Гнило це якось ;) і до болю нагадує ситуацію зі спортзалом. Не думаю, що тим всім загубленим подобається відчувати себе на святі своєї фірми запханим на крайні місця, з понтом, що тобі все таки найшли міце у нашій великій сімї, ба нехай навіть і на отшибі ;).
І взагалі, ніхто б не рипався, якби ті місця були нормальні, а такий кіпіш і та ж таки реакції ХР доводить, що сидіти в 4-мі ряду балкону буде не дуже вже і цікаво. Просто ми звикли, що нам завжди спихають якусь халяву і ми її чемно ковтаєм.

Анонім сказав...

на рахунок зажерся, я думаю Христя пожартувала. А на рахунок організації то я думаю такі промахи передбачались, все таки 700 людей треба розмістити. А наш ХР не профілюється на влаштуванні масових гулянь, так шо нічого дивного. З іншої сторони ті 15 людей сидять не по всьому залу, а разом, так шо ділитись враженнями все рівно буде з ким. Чим більше людей тим важче зробити так щоб всі були задоволені

Roman LuVR сказав...

дозволю собі заперечити в частині "ХР не профілюється на влаштуванні масових гулянь" - це якраз і є один з головних їх обовязків. організація Дня фірми і Нового року - те, що займає по півроку часу. не можу не визнати що це важка робота, запрошувати колективи на виступи, орендувати площі і т.д., але блін - ну люди ж над цим працюють, а що получається - грейпфрутова водичка на день фірми, самі ацтойні (і дешеві) цукерки на Миколая, і Наталка Карпа ;) або навіть крутий Тартак на препаскудному звуці - треба знати на чому економити.

я от задумався - а чому наш тім завжди такий попущений і займає останні ряди, найгірші альтанки біля конюшень і т.д.? відповідь криється десь на рівні лобіювання наших інтересів нашим безпосереднім керівником, я так собі думаю

Unknown сказав...

Пояснюю свою точку зору ще раз. 1.Мій відділ сидить на балконі вже вдруге. Цього разу це також не перший ряд:) То я повинна здати свої квитки? )))
2. Коли ХР планував ваш відділ у партер і минулого і цього разу (як не як, тім не з найменших), то переслідував тільки найкращу мету - догодити вам. Звичайно, що "загублених-знайдених" 15 людей посадили на вільні місця. Як не дивно вони виявились на балконі. Дивно було б якщо б вільні місця виявились в найкращому 7-8 ряді партеру)) Чи тепер треба звідти висадити інший тім?
3. Знайти зал у Львові на 1000 людей (і щоб всі вони сиділи в партері:)) дуже важко. Порівняно з минулим роком вже маємо прогрес. Заньковецька більша від роксу. більшим хіба що оперний вже буде.
4. Критикувати завжди легше. Але ти згадай скільки разів критикував вас клієнт, а ви знаходили сотні обєктивних причин. Всі вони були обєктивними тільки для вас, а клієнт мав їх в дупі.
Так і ти в дупі зараз маєш пояснення серву чому ви сидите на балконі.

Roman LuVR сказав...

Ок. Давай я тоді також по пунктах (по твоїх)

1. Я думаю ні. Якби наш весь тім сидів на балконі я би поплювався але нічого цього не було. Краще тісно, далеко, але разом.

2. Я розумію що знайти місця було неможливо. Але так як це зробив наш ХР - ганебно для них. Вони не спробували вибачитися самі, а почали на ничку пихати людей туда сюда, де попало, без спроби контактувати з нами.

3. Якщо є оперний - хай буде оперний. Є виставкові центри - наскільки я читав вони побільші. Якщо нема місця - відмінити це дійство. Це починає нагадувати перевовнені маршрутки.

4. Відмазки є завжди. В даному випадку після тиску на ХР вони офіційно визнали що помилилися. Якщо ми як девелопери уже не можемо відмазатися і визнаємо свою помилку то робимо все від нас можливе аби клієнта задовільнити. ми лишаємося на вихідні і працюємо по 20 годин, ми пишемо листи і зясовуємо статус, поки проблема не буде вирішена. І нас заставляють, до речі, це робити. А що робить ХР визнавши що вони не праві? Вони починають гратися в інтригу - давайте пересадимо того хто не задоволений (і тільки), не шукаючи якогось вирішення, яке би підійшло нам. Усе - на ничку, усе - непублічно. А це не може бути ознакою якісної роботи такого відділу як ХР.Тому я оцінюю їх роботу (як їх замовник) як незадовільну.

Roman LuVR сказав...

на майбутнє постараюся проходитися катком по всіх "щедеврах" нашого ХР - для демонстрації їх "компетентності" на реальних фактах. шедевр 1 з листа який прийшов щойно

"Незабутні враження та гарний настрій гарантовано"

як можна гарантувати те, за що вони не відповідальні? це так як пообіцяти гарну погоду на день фірми 2007. або що в старості в вас не буде склерозу. це не їх компетенція, а людини і Бога. це я до того, що для програмістів в нас хоч є трейнінги і трейнінг центр, а в ХР в нас неперехідний дитячий садок з дитячими формулюваннями гасел - зберемо металолому більше всіх.

я думаю щедеври а-ля "погода готує нам мокрий сюрприз" і "ми робимо все, аби це вирішити" всі злорадні памятають ;), і вирішення також

Unknown сказав...

Ок. Яким тоді має бути вирішення проблеми на твою думку?

Roman LuVR сказав...

1) наразі локальна проблема вирішена - наш тім отримав 13, 14 і 15 ряд. Ми все рівно не йдемо, в силу обставин, викладених вище.

2) ХР мають все таки стати employee-oriented себто орієнтовані на працівника. І якщо є реальна проблема - пропонувати варіанти її вирішення, публічно, виносити її на розгляд тіму, одним словом займатися PR-ом всередині компанії, не забуваючи про зовнішній напрямок також. Наразі це декларується, декларується, і тільки, а рішення - заставити їх не тільки декларувати, але і виконувати. Не справляються - вигнати, і взяти тих, хто буде справлятися, так як поганих девелоперів виганяють і беруть нових.

сьогоднішній перл від ХР бачили? карткова система пропусків. Цікаво, а що робити мені (який не має картки), аби пройти в офіс на Пастернака? це називається робота з людьми...