17 грудня, 2007

Я люблю вихідні + Що подарувати + Що подаровано

Не знаю чи ви помічали, али вихідні проходять дуже швидко. Незалежно чим ви займаєтеся - чи то важко працюєте, чи просто ледарюєте перед екраном телевізора. Ми цих вихідних займалися всім потроху, і майже не вилазили з хати. Анна наготувала купу всілякої смачнятини, не можу не назвати що ми їли плов, борщ (справжній український борщ бордового кольору!), вареники з картоплею з сиром і з вишнями. Кицю, дякую за все ;) Минулого тижня прибиральниця на кухні подивилася на мене (є в нас одна дуже приємна тітонька, з якою навіть можна поговорити, і яка кожного на її поверсі знає по імені, де сидить, і яка в нього кружка :) ), і сказала, що я нарешті поправився. Жах, звісно, доведеться сідати на дієту. Але, мабуть, з весни, бо зараз я тільки приївся ;)

На свій рахунок я запишу прибирання і прикрашання хати. А. і Ю. лишили нам у спадок дощики, і маленьку штучну ялинку. Їх я в суботу вирив в шафі, і не втримався від
новорічно-різдвяного імпульсу - нарядив квартиру. Так що свята до нас прийшли уже :), плюс на базарі купили велику гірлянду, і завішали нею всю стіну (фотографія тут же). З ялинкою була ціла історія. Я говорив по телефону, і розплутував гірлянду. Звісно, гірлянда була включена - інакше розпутувати її не так цікаво, а так - світиться, мигає, і процес йде веселіше. Розпутав, далі треба її назад на ялиночку запутати. От на запутуванні халепа і сталася - мене тріпнуло током. І так тріпнуло, що відпускати не хотіло ;) - вчепилося за мізинець, і било, било, било. Ну я вижив, ги. Як потім вже зясувалося, одна лампочка розбилася, і замість скла лишилося два оголені контакти, якраз для мізинця.

На вихідних почали шукати подарунки на Миколая... В суботу обійшли всі навколишні магазини, дещо прикупили, але купити треба ще більше :) Від цього замість святкового піднесення майже зриваюся в передсвятковий депресняк (хоча такого і не буває, але легенький штопор є). В одному тільки Арсені десь хвилин 20 протирчали біля посуди, мучилися у виборі кружок, які купити додому. В результаті там ніц так і не купили, пішли в Барвінок. До речі. Думаю, це буде цікаво тим, хто раніше ходив в цей рідний ацтойний Барвінок через дорогу. Тепер він називається Новий Барвінок, і після 3 тижнів ремонту я його не впізнав. Було відчуття шоку, але Барвінок це тепер як маленький Арсен. З великим вибором (нарешті асортимент соку більше 2 штук!!!), з 6-ма касами, з відділом мясного і риби... одним словом нормальний магазин, такий же дешевий, хоча і не без але... Площа залишилася та сама, і товару стоїть купами на проходах. Є такі проходи, де важко протиснутися одному, і двом уже не розійтися. Отаке то.

Вибір подарунків - це складно, як завжди. В мене не вистачає фантазії, підкажіть? Що можна подарувати батькам? Коханій дружині? В голову лізуть тільки якісь банальності, а хочеться придумати (чи то прочитати) щось прикольне :) . Діліться ідеями, буду вдячний, придумаю вам банальностей в обмін на цінні ідеї.

10 коментарів:

AMA сказав...

Будь-ласка коханий, для тебе готую і рада, що тобі подобається ;).
А стосовно подарунків до Миколая, то ідеї для дружини не треба сюди кидати :))), а то мені все ж хочеться несподіванки ;).
Вихідні були класні, шкода, що промайнули так швидко, зате свята все ближче і ближче ;)!

Roman LuVR сказав...

якщо ідей буде багато, то навіть цікавіше буде - на чому я зупинюся :)

Анонім сказав...

Шкода, все ж таки, що на опитування я не відповіла, що не письменна ))) Бо і помогти би і не знаю чим ))) А так - була б класна відмазка )))
На рахунок батьків можу попробувать порадити - можна купити якусь корисну теплу штучку - типу плед, ковдра.. Таке, щоб біля телевізора всістись, і ним накритись - гарний, теплий і пухнастий. (може то в мені зима говорить). А можна якийсь типу торшер підібрати ) Ну і в тому ж дусі продовжуєм :) Світле, класне, корисне :)
На рахунок того, що б подарити дружині - навіть не буду пробувати щось говорити, бо Ана, мабуть, по голові дасть, їй і тянутись недалеко :)

AMA сказав...

Нє, ну це ти вже так загнула, ну не буду я тебе по голові :)))))))!
А от за ідею пледа дякую ;), то файно :)! Я вже сама захотіла вкритись новим пледом біля телевізора :).

Yuriy P сказав...

А я подарю мамі тефлонову сковородку. Така ідея в мене виникла під час того як недавно смажив картоплю сам (напевно вперше як повернувся зі Львова :-) )
А татові Миколай принесе мобілку.
Ось так.

А мені цукерки. Або прут. Або цукерки. Ні, все ж таки цукерки - я ж чемний. Та й що мені з прутом робити !?

Roman LuVR сказав...

з прутом кажеш? хм... якщо подумати, з ним можна дружити, спати, ходити в баню, битися (садомазо) і ще купу цікавих речей робити :))) та звісно будеш мати цукерки, навіть якщо і був нечемний ;) - взяти хоча б що подарунки придумав суперові. е-ех, треба було зюзати сковородку і поламати мобілки батькам :)

Unknown сказав...

подарунки то джуе цікаво. сліа, подумала, позгадувала що я коли дарувала - і получилось, що рідним людям на свят оМиколая - і на новий рік дарую я завжди одяг. взагалі я люблю практичні подарунки. як ото -шапки, рукавички, тапочки (бабця казала, що вони якраз від Миколая і д оМиколая живуть :-))) ) а ще завжди є така штука - як в прикол попросити людей, щоб понаписували листи св. Миколаю. і отут особі, яка зібралась дарувати подарунки може пофартити і рідні люди дійсно признаютсья чого їм хочеться (в розумних межах). практичні речі дарувати необхідно. того що людина зажди ними користуєтсья і згадує людину, що вдарувала цінний подарунок. а всякі там сувеніри - як на мене, це засунув в шафу, або на сервант - та й пилиться річ. і вже через тиждень не пам"ятаєш хто і чого тобі цю чудо-річ подарував. удачі і гарних покупок!!!! ;-))))) на дієту не сідай. пісял свят все сам опройде. ;-))) а т опридуав дієту, свята на носі!!!

Unknown сказав...

як я путаю букви страх !!! але думаю весело. ;-))) а Юрка про пательну гарно написав. може б і мені Миколай приніс нову пательню? цікаво, цікаво .... .

Yuriy P сказав...

1 година ночі. Миколай виконав свій обовязок. І тепер він може міцно спати до самого ранку (чи обіду)...

Roman LuVR сказав...

ну ти модний!!!
а в нас все відбувалося по такій схемі - звечора ми дурили один одного фразами "а ти вже подивився (-лася) чи є подарок?" і так повторювалося кілька раз :). а потім ми до 4 години спали "перебіжками", бо кожен хотів виловити момент, коли другий засне. В результаті спали мало, в 4 я здійснив героїчну спробу дістати подарунок, але був вирахуваний :). Тому Миколай прийшоа до обох, і двоє пішли спати - доганяти що недоспали за ніч :)

Подарунки (тепер про це можна написати відкрито і як постфактум):
- я отримав сорочку, галстук, і купу солодощів
- Анна отримала кульчики
- батьки отримають кружки, і набір ножів
- до Софки Миколай ще не приходив з причин нечемності

фотки докладуться по факту в наступних статтях