20 грудня, 2007

Красива казка The Golden Compass

Вчора ми перенеслися в казку. Я захоплювався цим фільмом з першого кадру трейлера, який я побачив місяців 5 тому. І ми мало не пропустили його показ у Львові. Довелося вчора їхати на Сихів, тільки там був сеанс у зручний для нас час. Попали ми в зал, який ще не відремонтували, і там було холодно, я б сказав навіть дуже холодно. Але фільм захопив настільки, що холоду ми просто не відчували - забули про нього до того часу, поки казка не закінчилася. Мабуть це говорить про фільм краще всіх інших слів, але я мушу додати.

Сюжет - простіше не придумаєш. Не знаю наскільки близько до оригінального сюжету казки зняли фільм, але не залишається сумнівів, що за основу взято
дуже просту дитячу казку. Навіть в порівнянні з Хроніками Нарнії ця казка проста. Головні персонажі - також діти, але деколи події розвиваються так, як це можливо тільки в казці - без пояснення чому як і звідки, просто по казковому. Зате як ця казка знята...

Вкотре відходжу від Ніколь Кідман - вона на висоті.
Як і в Нарнії у фільмі одні з головних ролей відведено тваринкам. Тільки тут - цікавіше. По сюжету душа кожної людини живе поза її тілом - збоку, у вигляді симпатичної тваринки. Вони нероздільні так само, як душа з тілом, загибель тваринки веде до смерті людини і навпаки. У дітей ці деймони (так називають їх тваринок-душ) можуть легко змінювати форму - від пташки до кицьки. Фантазія розгулюється неймовірно, і так хочеться мати біля себе таку істоту ;) а то до душі важко говорити - часто не чути що вона каже у відповідь :). У Кідман деймоном була мавпочка (див. картинку), з дуже вредним і норовливим характером.

Не втримався аби не пройти тест на офіційному сайті
фільму http://www.goldencompassmovie.com/ - моїм деймоном виявився сніжний барс (йолки, прям мріяв аби мені дісталася кицька). Фігня, звісно, але я ще досі під впливом казки.

Окремо відмічу "броньованих" ведмедів. Не знаю скільки часу пішло на екранізацію цих тварин, але вони бездоганні. Їх рев змушував зал трястися, а нас вібрувати на стільчиках. Їх реальність була настільки правдоподібною, що тепер я думаю, я знаю - вони дійсно існують ;).

На жаль фільм провалився в прокаті США, - н
у не можуть янкі дивитися нормальні фільми, їм бойовики давай. В світовому прокаті ситуація трохи краща, але 250 витрачених мільйонів фільм поки не відбив ( http://www.kinopoisk.ru/level/2/news/668493/ ). А жаль, так хочеться продовження (закінчення у фільму відкрите).

А: А ще в каталозі Книжкового Клубу ми побачили аж сім томів цієї казки, мабуть вона захоплююче читається ;). Але фільм вибуховий. Я особисто сиділа під шквалом емоцій, нехай навіть і такого простого сюжету.
Зате цікаві зйомки і гра акторів роблять свою справу :).
Нещодавно також читала, що католицька церква в США висловила своє невдоволення фільмом і призвала своїх вірян не дивитись його. Говорять, що фільм антирелігійний і взагалі прямо направлений проти церкви.
Сама я католичка, хоча і греко- ;), і вчора весь час слідкувала за фільмом, що ж так обурило церкву. Був один не дуже етичний момент суто в кадрі, коли льодовий ведмідь Бьорк забирав свої обладунки з місцевої
Магістерії, то на дверях були намальовані особи людей з німбами над головами, які дуже нагадують святих, або ж апостолів Ісуса. Але загалом, як на мене, то більше жодного натяку на релігію :). Цікаво все ж, що так змусило збунтувати церкву ;)?

А взагалі, раджу всім, хто ще буде мати мо
жливість переглянути цю казку, звісно якщо ваша душа не потребує ніякого напрягу і цінує дитячу простоту :).

P.S. А в мене деймон получився енотом спершу:). Мила тварючка і відкрита, правда не така красива, як сніжний барс ;))). Але, на жаль, не зберегла результатів.
Спробувала вдруге пройти той тест, і получилась от така душа , хі хі хі.
Другий вигляд мені таки більше подобається ;). Судіть самі :), що більше пасує.

7 коментарів:

Unknown сказав...

як я люблю ваші описи про кіно. зразу хочеться бігти, аж шпотатись і конотеатр, щоб дивитись ці захоплюючі кадри. вговорила чоловіка, надіюсь на цих вихідних і я побачу казку. полізла дивитись хт оу мене получитсья за чудо-тварючка. ;-)))))

AMA сказав...

Напиши обов’зково яка в тебе тварючка получиться, а то так цікаво ;).

Unknown сказав...

в мене получився тигр. я незнаю це добре ч ипогано. напевно добре. мені все життя подобаються котячі. і навіть в дитинстві була голобу мрія щоб в мене був свій леопард. на що брат мені завжди казав - Надя колись тобі не буде чим його годувати, і він тебе з"їсть. ;-))) поки що не завела. тепер ось дізналась, що є деймон.

Andriy Babala сказав...

мені це кіно видалося трохи надто дитячим, але спецефекти - супер. Особливо звірі з їхнею дуже людською мімікою.

Сайт сказав мені, що мій деймон є чорний ворон, але не дозволив зберегти.
Пройшов ще раз і виявилося що я цього разу сніжний барс.

Тобто в сумі: сніжний воронобарс. :)

Roman LuVR сказав...

ну, воронобарс, стережись :)))
5 балів за словесну квінтесенцію

Yuriy P сказав...

А мій деймон руда мавпа - така як в Ніколь Кідман... Бугагага.
P.S. Не очікували ?! ;-)

Roman LuVR сказав...

то ти хочеш відрізати від дітей деймонів? чекатіла блін! :)))