02 січня, 2008

НР 2008: як воно було

Ще раз всіх вітаю з наступившим роком 2008, земляного пацюка (миші) якщо я не помиляюся ;), сподіваюся Ви маєте що згадати і від чого посміхнутися, а навіть якщо і проспали Новий рік - невелика біда ;) - це пішло Вам на користь, і ще буде шанс виправитися на старий Новий рік, а потім "наздогнати" його ще раз за американським годинником, наприклад. Новий рік -свято умовне, але я його дуже люблю за те, що єднає всіх. Важко знайти людей, які не святкують Новий рік. По крайній мірі я таких не знаю :). Ми не стали винятком цього Нового року, і гарно його зустріли. Хоча більш суперечливого враження в мене не залишалося ще після жодного Нового року :) - як правило мені або відверто подобається, або не подобається, або по крайній мірі є якесь інше враження. А цього року мені в принципі сподобалося святкування і я точно знаю, що більше ніколи ТАК святкувати ми не будемо :). Тут в нас з Анною як завжди проявилася сімейна гармоніє-ідилія, і ми в цих думках зійшлися. А тепер по порядку.

Новий рік для нас почався з початком тижня минулого. 4 дні підряд ми тягали кульки, нагадуючи самим собі білочок з Льодникого періоду. Перетягали купу їди, питва і всіляких приколів. Свято намічалося на 8 людей, на 8
воно і сталося (перелічу більше для історії, ніж для читачів: Наталя і Женя, Оксана, Софка з Іваном, Петрик і ми). Величезне ДЯКУЮ і смачнюще ЦЬОМ Анні за ту колосальну роботу, яку вона зробила. Вона продумала усе меню, склала кошторис свята, і фактично усе сама зготувала. Допомоги було небагато, зате Анна себе показала - ніхто не заперечить, що це було її свято. Ми так все і не зїли, і навряд чи тепер двоє подужаємо усе доїсти до кінця тижня. Це було свято живота - хто-хто, а миша має бути задоволена :))). Салат з сухариками, грецький салат, печінковий торт, грибова юшка, картопля з відбивними, фаршировані яйця, "човники" замість банальних канапок, салат з сиром, ще щось що я точно забув + мясне + торт з хрустиків - ось неповний перелік того, що ми їли новорічного вечора, ранку і весь наступний день :).

В понеділок хлопці займалися благородним заняттям - складали пазл. Пазл попався вреднющий (подарок від Софки на ДН, хто б сумнівався) - Шумахер входить в шикану, в неділю за 3.5 години мені вдалося скласти весь болід, а 7 годин в понеділок пішли на складання трави (рівномірного зеленого кольору) і паркану (який займає відсотків 30 і являє собою місиво чорного кольору). Без П
етрика я не справився б - то точно :) або справився би десь до Різдва. Останніх 80 "пазленят" ми складали методом повного перебору і почергового тику, зате задоволення від складеної мозаїки колосальне :) Дівчата тупцювали на кухні (Анна і Наталя), всі інші "special guests" прибули (як special guests і належить) безпосередньо на саме святкування. Ну і за те їм спасибі ;) - хоч не заважали.

В 9 ми всілися за стіл, чекали Оксану, яка доби
ралася з автостанції №2, хто знає де це - поспівчуває людині, яка міста взагалі не знає. І в 10 годині ми нарешті сіли проводжати старий рік. Почалося все активно, і до 3 години ночі активно продовжувалося. Все було весело - багато приколів, жартів, всі сміялися, і в принципі гарно віддихали. Для зустрічі Нового року вистроїлися біля телевізора, споглядали Любого Друга, і рахували останні 10 секунд разом, УРА, пили шампанське, завалили нашу кімнату китайськими "серпантинами" (люди, наступного разу я вас з такою хрінню до хати не пущу!!!), далі гуляли до ялинки на Південному, перегукувалися з такими ж як ми компаніями, фотографувалися і просто ловили кайф від свята (все таки на ці години кришу трохи рве), танцювали в хаті під звуки нашої "акустичної системи".

В 3 ночі сталося те, що я в принципі не розумію. Люди, які зібралися святкувати Новий рік, і спеціального для цього приїхали до Львова, почали вимагати сну. Одні з безсонної нічної зміни, інші з безсонної гулянки, ще інші - після безсонної ночі шаленого сексу :))) хіхі, таке враження що тільки 3 людей - Анна, Петрик і я тусилися би до самого ранку. Батьки наші, до речі, так і зробили - святкували до 6. Може ми даремно не лишилися вдома? Звісно ні - сіль дійсно не в тому. Свято, як на мене, вдалося. По крайній мірі скажу за себе. Настрій в мене був святковий, Новий рік зустрівся перфектно. Всі дрібні історії не варті того, аби їх памятати, ми навіть бачили початки стриптизу :))) хіхіхі, бачили кусочок казки Спляча Красуня, трохи цнотливої порнухи на кухні, а на ранок було цікаво скласти докупи деякі фрагменти нічних історій :) - хто де і з ким спав, і як вставав. Особисто в нас була побудка в 6 ранку (забутий будильник) ;)

Ну що, наше святкування завершилося о 3 ночі, почалося нічне прибирання. Ми викинули повний кульок "серпантинів", я забив пилесос, ходив "його" тріпати - десь до половини 4 справилися (Женя і Наталя - ви молодці, не всі гості захочуть помагати посеред ночі робити уборку ;) ми зацінили), і заснули солодким сном. А зранку (ну ранок - це умовно, в 1 годині дня) всі знову зустрілися за столом, жартували, їли і продовжували святкування. Не можу не поділитися медичним приколом від Оксани - виявляється, в чоловіків / жінок в голові є два основні канали - "каналіс спермовикидаліс" і "каналіс піськолизаліс" відповідно :) - чим не прикол вечора. Ще було багато інших "страшних" і "смачних" історій, добре що народ небрезгливий :)

В 4 дня народ почав розїжджатися по домах, і до ялинки в центр ми так і непотрапили. Зате було приємно зїздити на вокзал і подихати морозним новорічним повітрям. Свято перейшло в фінальну стадію прибирання, і справилися ми з нею дуже швидко. Фактично десь тоді і можна поставити крапку на святі.

Мінорна нота. Ну не розумію я все таки як можна на Новий рік видобувати з себе поганий настрій, чи хотіти спати, чи не відриватися, коли для цього є всі умови (навіть сусіди збоку забралися на всю ніч). І хоча це були поодиночні випадки, які швидко забувалися, враження лишили вони суперечне. Я кажу категоричне ні святкуванню в такому форматі, хай живе формат новий! Попереду сімейне свято Різдва, і лічильник уже тікає дні / хвилини / секунди до нього!

7 коментарів:

AMA сказав...

Ну що сказати, святкування Нового Року вдалось, але могло б бути кращим ;).
Я рада, що всі побачились, але розчарована, що не святкували належним чином всю ніч, мене це трохи засмутило.
Вчора згадували наші тусовки з Юрою П. і Андрієм Б. і таки очевидно, що на кожне свято разом ми відпочивали по повній ;). Хлопці вас не вистачає, бо думаю, якби ви були тут, то ми б до ранку гуділи :)!
Але загалом Новий Рік прийшов і я рада, бажання загадала, все залежне від мене зробила.
Окреме дякую Роману за допомогу ;) в приготуваннях і Наталі і всім за гарний настрій і свято.
Ще раз усіх з Новим Роком !!!

Andriy Babala сказав...

Ну якщо святкування було з елементами стриптизу, то воно вже вдалося. ;)

Та - хороші були часи ...
Останні пів року в Львові були явно найкращими. Сподіваюся, що "зовсім скоро" ми знову матимемо шанс збиратися частіше. ;)

Зберігайте той чудовий Новорічний настрій хоча б до Великодня.

AMA сказав...

Ок, настрій збережемо ;), а шанс повторити ті тусовки будемо мати обов’язково ;)!

Анонім сказав...

З Новим Роком :) З Новим Щастям :)

А на рахунок того, що святкування не зовсім таке, як хотілося - не засмучуйтесь, все ще буде так, як треба :)
Вчора в процессі спілкування з братом отримали наступний діалог, з якого можна винести розумну мислю:
Я: Як Новий Рік зустрінеш, так його і проведеш...
Брат: Угу, а якщо на момент НР тебе не було (перепрошую) в туалеті - це що, значить цілий рік запор буде? )))
Так що - все фігня, головне - факт того, що настав Новий Рік і треба його провести так, щоб через 300 з чимось там днів було про що згадати :)

Roman LuVR сказав...

;) точно точно, я також ніколи не розумів таких дурниць про цей день. в мене просто був якось Новий рік, про який мені хотілося забути негайно, і ніколи не згадувати. і нічо, рік був класний. Таке забувається фактично на 3-ій день Нового року :)

Yuriy P сказав...

"Крылья, крылья... Главное - хвост!"
Свято, не свято - головне хороший настрій, та бажання відірватись.

З Новим 2008 Роком :-)

Unknown сказав...

Запізно трохи, але все ж таки напишу. свято кожен робить собі сам, коли ти в компанії - має бути такий собі корпоративний дух і настрій святкування. однозначно Новий рік веселе свято!!! і я рада що воно у вас пройшло весело. а те, що не цілу ніч - т оможе і добре. може не весь рік прийдеться гуляти? ;)))) може колись і працювати доведеться. вітання з новим роком.