09 січня, 2008

Наші новорічні ялинки

Який Новий рік без ялинки? І хоча в силу обставин цього року ми не ходили по них самі, вдома все одно красуються ялинки - дивіться і заздріть. Зауваження на тему вирубки дерев не приймаються, хто буде в нас на пікніку - покажемо скільки там тих дерев і як вони мучаться від тісного сусідства.- в мене вдома
- в Анни вдома - ялинка зсередини

Тепер ми сподіваємося ще хоч раз ялинки побачити не на фотографіях - наступного разу, коли будемо вдома, їх вже може і не бути ... :)

7 коментарів:

AMA сказав...

От таки ялинка створює настрій свята, бо без цього атрибуту не видно нічого собливого ;).

Roman LuVR сказав...

ялинка для мене то ще один спогад з дитинства, коли вона здавалася деревом нереальної висоти, на яке можна було дивитися тільки знизу вверх. дуже важливо не втратити того дитячого сприйняття

Unknown сказав...

Ялинка!!! це так по рідному. це так пахне святом. особливо коли ти в Запоріжжі і тут тільки сосни. і їх наряджають і кажуть "йолочка". повбивала б. ;))))

Roman LuVR сказав...

хіхіхі, в лєсу раділась йолочка, в лєсу ана расла :) а зайчік прийшов і йолочку срубалі

Анонім сказав...

ну я знаю, я чомусь не дуже люблю ялинку, може того шо коли опадають колючки їх фіг попилососиш на килимі... лінтяй я (:

Roman LuVR сказав...

а може в тебе просто "порохотяг" хфіговий? :)

Анонім сказав...

швидше килим кучерявий..