13 лютого, 2008

Про все по трішки.


Так давно нічого не писала на блог, що сьогодні захотілось викласти свої думки на розсуд людський.
Почну мабуть з роботи. Значить три тижні назад, ой, вже майже 4, у нас відбулось поповнення і в наші ряди взяли двох студенток. Звичайно, не обійшлось без постійного "мозговтіранія", але воно вроді дає свої результати, що не може не тішити, бо сили не потрачені даремно.
Зараз у нас досить інтенсивний період і завжди є що робити. Цей факт також тішить, бо насправді коли більше роботи, то і самоорганізація людини покращується, а продуктивність підвищується. Тому на даному етапі роботою я задоволена.
Наступне - нова квартира. Ну та, тема заїжджена ;), але мене ці поїздюки вже задрали. Останні ночі я чую ті самі шумні, які їдуть з повними цистернами. Звичайно, мені вже не сниться в ті моменти кінець світу, але звикнути якось дуже тяжко і я просто прокидаюсь.
Погода - ну що тут скажеш, лютий лютим. А які гарнюні були сонячні дні, як повеселіло і повіяло весною. Та наша зима не така вже дурненька тітонька, зараз нагадує, що вона ще повноправно володіє землею і нема чого вам роздягатись з теплих одежин, бо накаже вас як мінімум простудою, а максимум - страшнючим грипом, чи запаленням.
Ну от, а тепер про день Валентина - це практично сімейне свято, бо у моїх батьків в цей день річниця їхнього шлюбу, вже 27 років. Круто :). Але як показують мої особисті спостереження, то це свято швидше актуальніше для тих, хто ще в пошуках своєї половини, або щойно тільки її знайшов. Не прошу нікого погоджуватись, це моя суб’єктивна думка ;). Бо коли люди кохають одне одного і вже живуть разом - це швидше виглядає на щось дуже штучне. Поясню - насправді для закоханих кожен день - це день Валентина і ніхто їм не забороняє виявляти і показувати свою любов одне до другого і просто не потрібно чекати одного єдиного дня в році, аби це показати, бо тоді це якось взагалі неправильно і получається, що любов насправді несправжня. Але повторюсь - це моя суб’єктивна думка. І я зовсім не проти того, аби це свято святкувати якось символічно, просто мабуть не до кінця розумію той ажіотаж, який створюють всі медіа, та скажем відверто, продавці довкола цього свята. Класний взагалі привід збити з людей купу грошей додатково ;). І мушу визнати я перша - хто на це ведеться :)!!!
Так от, я просто вже дочекатись не можу весни і теплого яскравого сонечка, зелених листочків на деревах, першої ніжної травички і анемон. Тіло хоче тепла :) і від цього нема куди дітись :)!
Весняного настрою всім ;)!!!

6 коментарів:

Roman LuVR сказав...

не можу не погодитися з твоєю субєктивною думкою! :)

а ще прикольно шо ти завжди вишукуєш такі красіві картінки ;)

AMA сказав...

не дурно жя лазю по всяких ... сайтах ;)))!

Yuriy P сказав...

А навіщо чогось чекати (весни, літа), можна і зимою радуватись :-)

AMA сказав...

Ги, а я радуюсь і зиомю ;), просто пори теплішої вже хочеться, але це ніяк не іде в дисонанс з моїм відчуттям щастя чи задоволення ;)!

Roman LuVR сказав...

сьогодні зранку по дорозі на роботу дружина взагалі видала геніальну мислю:
- якесь однобоке свято - День Валентина. типу ВІТАЄМО ВСІХ ЗАКОХАНИХ! а незакоханим що, піти і втопитися?

правду каже :))))

Анонім сказав...

cвято має бути кожен день, але оскільки в будні ходжу на роботу, то в мене свято кожні вихідні )