07 лютого, 2008

Хохма

Вчора розпочалася тиха війна з системною адміністрацією. Ну тиха не тиха, але нам забанили аську, і повідомлення було вислано уже після того, як власне акт забанення стався. Мені чесно на фіг треба аськи на роботі, але факт як рути поступили, який від них прийшов емейл і пам’ятка про те, ЯК нас заставляють працювати (клієнт усе, усе заради клієнта, клієнт завжди правий), а ніхто інший в компанії цього не дотримується, дав про себе знати, і я почав "священну" війну. Не знаю чи залишаться скоро на цій фірмі відділи, з якими в мене буде хоча б поганий мир, а не війна :). Мені пофік, зате жити цікавіше. Проблема в ставленні, в атмосфері, і навіть - в грамотності людей. А тепер про хохму (вступ був просто обовязковий). Щойно від сис. адмінів прийшов лист такого змісту:

"Шановні користувачі!

Сьогодні наблюдаєтся масова розсилка віруса за допомогою поштових повідомлень. Поштове повідомлення приходить від імені банку (чи іншої фінансової установи) з проханням перевірити ваші дані, дані нібито знаходяться в прикріпленому .pdf файлі. Насправді в цьому файлі знаходиться вірус, тому подібні листи потрібно одразу видаляти і не намагатися відкривати прикріплений файл. "

Сам по собі лист уже умора, бо співробітники стали користувачами, 'спостерігається' конвертувалося в 'наблюдається' з пропущеним мяким знаком, але я не про те. Всі в кімнаті прочитали листа, і тут співробітниця Х. питає співробітницю С.
Х:- С., це ти на цей вірус попалася?
С:- А з чого ти взяла? Х:- Ну я чула ти там весь ранок з якоюсь фінансовою установою говорила... Я уже тихо ржу, бо знаю контекст, а С. преспокійно витягує листа (справжнього паперового листа), і показує його в кімнаті - от вам і хохма. Мабуть про такий поворот подій рути не подумали (віруси від укрпошти в пдф форматі це стильно, зразу згадалися часи коли таким популярним було прислати трохи сибірської язви в конверті) :).

6 коментарів:

AMA сказав...

Ага, а ще у нас періодинчно трапляються різні приколи з написаними і розісланими на всю фірму листами, як от: ... мені не складає ніякої трудності..., чито ... мокрий сюрприз... і багато іншого.
А взагалі коли читаєш листи від сисів, то враження, що ми всі тупорилі юзери, які в житті не бачили компа :).

Анонім сказав...

Бліііін ))) А про сибірську язву я якось і не подумала ))) Може то зайти до рутів і попросити перевірити "лист від фінансовой установи (податкова інспекція)" на предмет вірусів ))))))

Unknown сказав...

Роман, роман...
Це називєаться - в чужому оці тріску бачиш, а в своєму колоди не зауважуєш:))

Що це за така сибірська "язва"...

Roman LuVR сказав...

на відміну від сисадмінів я пишу свій блог,а не офіційного листа на всю компанію ;) тому я можу виразку називати так, як я її називаю в повсякденному житті. Так само як на Туреччину я кажу Турція. Схоже на виправдання? А все одно як це виглядає, я от тільки не розумію ЯК можна поважати чи толерантно ставитися до таких людей? Христя, в тебе з адмінами чи ХР особливі блати? чи ти просто намірилася критикувати все, що я пишу? якщо так - просто не читай ;), ціліша будеш

Unknown сказав...

:) я просто дивуюсь твоїй енергії та натхненню змінити світ на краще. Не сприймай це занадто особисто :)

В своєму коменті, я хотіла лише показати, що всі ми помиляємось. Як з язвою, так і з наблюдається

Roman LuVR сказав...

приймається ;)