11 лютого, 2008

I am Scrum Master

Приймаються офіційні вітання з приводу зарахування мене до багатотисячної армії Scrum Master-ів, про що в мене тепер є навіть гарнюній сертифікат:

Трейнінг зайняв 2 дні, і був цікавий. Scrum легко зрозуміти, важче почати його застосовувати, і ще важче - в умовах, коли фірма від Scrum-у далека :) Але я радий, що мав можливість на такому трейнінгу побувати, і однозначно виніс з нього багато корисного.

А тут ще лінка на мій профіль на сайті Скрам-Альянсу http://www.scrumalliance.org/community/csms_only?alpha=L&page=23 (скоро вона стане невалідною, бо додадуть нових людей, але вже)

7 коментарів:

AMA сказав...

Ну прийми мої вітання коханий чоловічку, успіхів тобі і надалі ;)!!!
А я буду тільки підтримувати у всіх починаннях :)!

Roman LuVR сказав...

щиро вдячний ;), подяка вдома :)

Анонім сказав...

Ура, товарищи :)

Andriy Babala сказав...

Оце слухаю зараз твій тренінг по Scrum і розумію що ти крут. :)

Вітаю, і впевнеий, що це тільки твій перший крок до наступних Scrum вершин. Наприклад до Product Owner.

Roman LuVR сказав...

:) дякую, початок мітингу був якийсь нервовий - не люблю коли так руйнується підготовка. топи взяли і зайняли мітинг рум, а там би був нормальний комп, проектор і обстановка... але нічо, Скрам каже адаптуватися, то ми адаптувалися, хай і проїхали з естімейтом :)

все одно приємно почути гарний відгук

Yuriy P сказав...

Респект, чувак!

Для мене
"I scrum master"
якось співзвучно з
"Ice cream master"

Так що ти тепер ще й "повилитель морозива" :-)

Roman LuVR сказав...

несподіваний поворот подій :), Yuriy P. is master ;)