11 березня, 2008

А смертних гріхів тепер 14!

Сьогодні я в звичному режимі (в перервах між роботою, звісно) переглядав що ж там навитягував гугл рідер, і наткнувся на дуже і дуже цікаву статтю:
- на українській мові http://ua.proua.com/news/2008/03/11/140444.html
- на англійській http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/faith/article3517050.ece

Так що вітаю Вас, дорогі смертні грішники. Тепер, при апдейтнутому списочку, майже кожен з вас, хто хоч раз мав секс з презервативом, зарахований до великої когорти смертних грішників.

Також, якщо ви спричинили зростання числа бідних в світі (наприклад, перемогли на співбесіді, і вам запропонували хорошу зарплату, а всім іншим в ній, відповідно, відмовили - таким чином ен людей порівняно з вами стали біднішими ;) ) - ви теж смертний грішник.

Залишається тільки дивуватися як церква одного прекрасного дня може переписати історію гріхів. Можливо, завтра нас чекають нові заповіді, також апдейтнуті під реалії сьогодення? Наприклад, мені подобаються заповіді - "не пожадай доступу до комп’ютера ближнього свого", "не спам", чи "не коміть код без рев’ю" (специфічно до нашої галузі). Цікаво, скільки ще грандіозних ідей витають в головах тих, що стоять на чолі церкви, і, здається, втратили відчуття міри?

Мені подобається поєднання нових гріхів - "контроль народжуваності", "забруднення навколишнього середовища" і "дії, які призводять до зростання кількості бідних". Подумайте, якщо ви не чините гріх 1, то автоматично чините гріхи 2 і 3. Бо як прогодувати до повноліття приблизно 18 дітей, які можна наклєпати за наступні менш ніж 18 років, я собі не дуже уявляю. Сім’я апріорі буде бідацькою, а збільшення числа населення на планеті явно не приведе до зменшення забруднення. Як Вам ідейка?

Я вже "бачу" наступний "геніальний апдейт" - "від сьогодні бог не трійця, а шестірка, і до його слкаду офіційно включено суперкомп’ютер, глобальну мережу інтернет і темну матерію".

Я не проти віри чи Бога. Я проти такого ось безглуздя, проти Такої Церкви і Таких її керманичів. Вони пробують втратити останніх католиків? - вони вже близько до мети!

9 коментарів:

AMA сказав...

Ну я теж трохи в шоці, це правда не так критично як у Романа, але завжди думала, що смертні гріхи встановила не церква, а Бог. Тому це великий сюрприз і дійсно дивно трохи як таке може бути.

Unknown сказав...

це якийсь цирк на дроті. от чесно. по моєму деякі канони церкви мають бути святі. ніхто ж Коран не переписує, і Алах що сказав так і моляться. чого завжди страждає віра християн? загадка? чи цілеспрямована політика? тошно........

Roman LuVR сказав...

це також одна з думок, яка прийшла мені в голову... може це теорія якоїсь вселенської антихристиянксьої змови? (наприклад все тих же євреїв-жидів, яким було би дуже зручно позбутися християнства як такого). інакшого логічного пояснення я знайти не можу

Unknown сказав...

The matrix has you......... (не смійтесь якщо наробила помилок ;-)) )

Andriy Babala сказав...

Я також дуже сміявся, коли читав цю статтю на кореспонденті. Питання: який час початку дії нових "смертних" заповідей? чи є в них зворотня дія?
Якось дивно получається, якщо ти щось робив до березня 2008 - це був не гріх, а після - гріх та ще й "смертний". Є в мене думка, що саме так більшість канонів Церкви зявилися одного дня. Я не розумію, як взагалі люди можуть говорити, що то гріх, а то не гріх.
Якщо подивитися, то зараз в піст, ті шо їдять мясо - ті грішники, ті що працюють в супермаркетах - грішники, бо вони спонукають інших до гріха, всі решта - грішники, бо вони то бачать і нічого не роблять. Не має куди дітися.

AMA сказав...

Ну дивись, я спробую трошки пояснити для всіх хто хоче це почути;).
Значить ті всі речі, які тепер проголошені смертними гріхами були гріхами завжди, просто не відносились до рангу смертних. Що таке смертний гріх - це, як каже церква, гріх, який взиває про помсту до неба. Ці гріхи також прощаються за ряду умов, таких як сповідь, щире покаяння і причастя, це звісно по канонах католицької церкви, чи то греко-католицької. І церква також каже, що людина яка скоїла такий гріх попадає в пекло після смерті, якщо не звільнилась від нього, тобто все одно залишається шанс.
Насправді, тепер от думаю, що мабуть і є підстави вважати ці гріхи смертними, бо той же контроль народжуваності і є вбивством для церкви і завжди був, просто ще ненародженої дитини, наркоманія це також вбивство, просто свого тіла.
Стосовно гріхів "забруднення навколишнього середовища" і "дії, які призводять до зростання кількості бідних" то це гріхи що стосуються заподіяння шкоди своєму ближньому, а є така заповідь - люби ближнього свого як самого себе.
Одним словом, не раджу сприймати це так критично, бо релігія штука глибока і власне не треба намагатися її зрозуміти, якщо абсолютно її не знаєте і не практикуєте.
І тим більше, якщо не збираєтесь ставити релігію у своєму житті на почесне місце - то краще живіть як і раніше намагаючись не робити ніякої шкоди тим що вас оточують і собі ;).

Roman LuVR сказав...

е-е, я такого великого комента написав на Андріїв комент, а тут ти взяла і то все перекреслила, сама проте не знаючи... :) мене тільки-тільки понесло в богохульство, а тут такий облом :)

AMA сказав...

Ну богохульство це ще один гріх, до речі проти перших трьох заповідей ;), ти знаєш, про що я, тому краще таке пропустити ;).

Yuriy P сказав...

Всі ми грішники...