05 березня, 2008

Вихідні зі сніжним дощем

Минулих вихідних ми вкотре залишались у Львові. Хоча весна вже прийшла, та сніжний дощик вкривав місто цілісінькі вихідні, особливо це було помітно в неділю :).
Так от, Світлана Г. порадила нам відвідати кафе у Італійському Дворику, що на площі Ринок, так щоб стерти негативні враження від попередніх вихідних. І скажу чесно, це нам повністю вдалося.

Звісно не обійшлося і без приколів. Бо поки Світлана розказувала де саме знаходиться той дворик, то думала я в правильному напрямку, але коли ми прийшли на площу, то чомусь мене ломануло в Львівський Історичний Музей (мабуть тому, що на дворі було холодно і гидко ;)). Так от, охоронець історичного музею мене вчасно зупинив, строго питаючи куди це ми намилились. Ну я з гордістю відповіла що в кафе, тоді він і просвітив нас, що кафе прямо навпроти, під №6, а там №24. Соромно звичайно було і почервоніти я встигла, але так як ми йшли під парасолькою, то це помітив тільки коханий чоловік ;).

Це ще не кінець, бо коли ми зайшли у перші двері прямуючи до дворика, то нас зупинила тьотка, яка потребувала по 50коп з душі. А як же ви думали, пройти через музей і не заплатити ;).

Ну от, нарешті здавалося б, добрались, і тут мене знову укусив гедзь запитати тітоньку, котра сиділа біля входу в кафе, чи то саме тут кав’ярня Італійський Дворик... І чому я така цікава, чи краще, чому люди такі злі :)? Тітонька яка на сходах затягувалась цигаркою, теж гарно мене присоромила, сказавши, що дворик на дворі, перед моїм носом, а у них там внизу кафе. Я вирішила більше нічого не допитуватись і просто піти вниз.

Стосовно кав’ярні - Світлані ріспект ;), там дійсно гарно і затишно. І сирник з шоколадним соусом смачнючий і просто приємна атмосфера :). В кав’ярні нас було четверо, себто Софійка з Іваном і ми удвох, тому булодосить весело і цікаво :).

Скажу чесно, я ще хочу туди сходити при нагоді, бо враження залишились тільки позитивні, як від атмосфери так і від сервісу :).

4 коментарі:

Roman LuVR сказав...

додам що саме кафе знаходиться в підвалі, і там не тягнуть мобілки. персонал шустрий, бігом приносить замовлення і забирає непотрібний посуд. ціни не найдешевші, але нормальні як для самого центру Львова. І якби не противна погода ми би навряд чи застали вільні місця. А посиділи гарно, попили кави, вина, і просто посмакували атмосферу, гарно було

Анонім сказав...

Правду сказати, в сезон (себто влітку, та мабуть і піздно навесні) можна сидіти і у самому дворику, тобто не спускаючись в підвал. Ставляться столики біля арок, ввечері в них можна спіймати і живу музику (інструментал, на який я попала, був просто супер :) )

AMA сказав...

Ага, там і взимку столики стоять під накриттям, просто ніхто не ризикує за ними сидіти :). Суперова місцина. я хочу туди знову :).

Unknown сказав...

ТАКЕ МОРОЗИВО!!! ТАКА СМАЧНЮЩА ФОТКА !!! МЕНІ ЗАХОТІЛОСЬ В ТЕ КАФЕ!!! хоча по ходу я зрозуміла, що морозиво ви не їли.... а прохід в кафе через музей це круто, це дуже круто!!! мені споддобалось і захотілось в кафе. ;))) таке от миле і прикольне.