06 листопада, 2007

Наша портативна аудіо система

Реалії: на кухні не вистачало музики

Обставини: купляти магнітолу за 100-400 гривень просто не хочеться, бо вони постійно дешевшають, стають меншими і компактнішими

Рішення: використовуємо "підручні матеріали". Колонки SVEN в самому дешевому варіанті (колись їх купив за 20 грн) + mp3 плеєр, все комутується в одну систему і дає доволі таки нормальний звук. Батарейка плеєра юзається як і далі (батарейка акумуляторного типу, тому коли сяде, просто треба буде її зарядити), підсилювач колонок (які, звісно, мають бути активними), робить свою справу, і тепер ми насолоджуємся любимими пісеньками, які вдень можна скинути на плеєр, чи просто радіо, яке тягне дуже чисто...
Вся система - на фото зліва. Колонки на холодильнику, плеєр - в нижньому правому кутку.
Чайник - іміджева частина, гламурненько? Завидуйте!

Недоліки: та ж таки батарейка плеєра, але в нас їх 4 штуки, того цикл безперервний. Залежність від розетки для колонок (тре колонки на батарейках)

Переваги: система легко переноситься в іншу кімнату, запускається однією кнопкою, не жує диски, і займає мінімум місця + стереоефект.

12 коментарів:

AMA сказав...

Підтверджую! Звук, як для такої системи - просто супер, потужність достатня, а чистота звучання перевершила себе.
Я взагалі дуже вибаглива до звуку ;), це так, між іншим, і якщо кажу, що звук хорошой, то повірте мені - це чистісінька правда.
От такі новації вигадує мій чоловік, і по-правді, я з цього тільки рада, бо життя з музикою веселіше вранці, коли потрібно прокидатись, а ще так хочеться спатки :).

Unknown сказав...

Музика on line завжди!!! the best пісні постійно - це взагалі круто!! мінімум місця - фантастика!! переваг скільки що про недолік можна забути. гламурненький вазоночок. на цайок запросите? ;)

AMA сказав...

На чайок - ласкаво просимо, завжди :) !
А от стосовно вазоночка, то він не гламурненький, він біднесенький, тому, що ми його не поливаємо, і взагалі за ним слідкує наша господиня ;). Соромно признатись, але я завжди про нього забуваю, хоча і люблю вазонки загалом.
Це мабуть тому, що вазонок не наш і стоїть він на холодильнику :), якби на вікні, то частіше б попадав у поле зору :).

Анонім сказав...

Ага :-)
Найпростіша, найзручніша і найвдаліша система :-) Памятаю таке щастя :-)
Ана, мало того, що про кактуси на роботі забуваєш, так ще й вазонок вдома мучаєш? ;)

AMA сказав...

To lady-engineer:
Бач, є у мене така вада. Соромно, але я люблю дивитись на вазони, і люблю коли їх в хаті багато і всюди багато, а от доглядати за ними ще поки не навчилась ;).
Зате на роботі в мене є ти, і ти мені нагадуєш про мої кактуси і про те, що вони спраглі. І іноді це навіть на мене діє ;)))))).

Анонім сказав...

ПОЛИЙ КАКТУСИ ТЕРМІНОВО!!!

AMA сказав...

Сказано - зроблено :).
Навіть чоловікові кактуси полила ;)!
Тепер треба не забути пілити вазоночок вдома :))))))!

Анонім сказав...

Тобі смс-ку ввечері скинути, типу "ТЕРМІНОВО ПОЛИЙ ВАЗОНОК"??? :-D

Roman LuVR сказав...

всьо, вазонок не жилєц - конкуренція в хаті ;) !

Yuriy P сказав...

Тут спрацювала інженерна мисля і на світ народилось чудо техніки :-)
В мене теж придумав винахід. Можна з пилососа і холодильника зробити кондиціонер :-)
Для цього достатньо хобіток пилососа запхати в морозілку, а сам пилосос поставити в кімнаті, яка має охолоджуватись. А якщо при цьому в морозилку напхати ще й шишок, то буде з лісовим запахом :-)

AMA сказав...

смс не завадить ;).
А тобі мій муже, хвилюватись не варто, я не стану гірше ха тобою доглядати, від того, що почну поливати вазонок :)))))))))).
Ти все одно NUMBER ONE в хаті ;)!

Roman LuVR сказав...

2 Юра - зачьот
завтра виставлю фотку комбінованої аудіо-кондюхо-системи

оголошую конкурс на систему автоматичного поливання вазонку, пропонувати варіанти, що можна зробити з підручних засобів