15 листопада, 2007

Свята наближаються :)

Сидю оце і поглядаю за віконце :). Сніжинки такі великі, такі лапаті кружляють ніби у танку. І так радісно стає на душі. І згадується думка, що свята наближаються. Я вже просто відчуваю запах свіжої ялиночки. Думаю, які треба докупити герлянди цього року і які б то купити красиві кульки :). І як гарно буде зустрічати Новий Рік вже по-новому, у своїй сім’ї :).
І Миколай скоро буде ходити, а потім також одне з улюблених моїх свят - іменини, себто Анни ;), а там вже і Новий Рік, Різдво з запашною кутьою, коляда :). Я так люблю коляду :), надзвичайно веселий період, коли всі співають колядки - прославляючи новонародженого Ісуса :).
Ці всі свята зближують людей, бо навкруги панує дух об’єднання, настрій задоволення :).
А ще я люблю дощики :). Такі прикольні і блискучі, які дуже пасують, коли довкола лежить сніг.
І чуть не забула, цього року ми також підемо по ялинку :) і це буде весело. Єдине чого хочу зараз - аби на всі свята лежав сніг :), бо від того свята стають ще загадковішими і цікавішими :).
Не знаю, як ви, але я вже відчуваю наближення цієї супер-святкової пори і просто не можу її дочекатись ;).
А ще у мене сьогодні ПДП, тому тримайте за мене кулаки ;).
Гарного-святкового настрою всім ;)!!!

21 коментар:

Roman LuVR сказав...

а я прибалдів від картинки :)
свята то добре, а ще скажи, коли Анни - треба буде поставити ремайндер на мобілку... і Миколая непогано коли б взнати, але люди як правило за кілька днів до нього говорять про подарунки, того про це легше дізнатися.
ялинка і кутя, то атрибути Нового року і Різдва, навіть заради яких варто цих свят чекати. а ти будеш готувати кутю сама?

AMA сказав...

Анни - 22 грудня, Миколая - 19, 21 грудня - корпоративне паті Нового Року, 25 грудня - Новий Рік з тімом, а решту ти вже вроді як знаєш ;).
Кутю конечно - буду готувати сама :). І минулого року на Йордан я теж кутю готувала сам, пам’ятаєш, як було смачно ;). Ми тоді всі разом в компанії Андрія Б., Юри П., Славіка К., Софки, тебе і мене святкували Йордан і святий вечір ;).

Roman LuVR сказав...

ОГО, бєшений грудень :)
тобі різочку маленьку чи велику? :)

AMA сказав...

З різочкою раджу обережніше ;), а то потім взамін оримаєш те саме ;)))))!

Анонім сказав...

А ще в грудні дофігіща днюх...
Правильно кажуть про український Рамадан - від Романа (1 грудня, якщо хто не памятає) до Йордана :-)
Вирізайте легені - готуйте місце для печінки )))

Roman LuVR сказав...

а-а-а, рятуйте, ще й Романа на мою голову. може буде дешевше поміняти імя і паспорт? Анна, заздрю тобі що ти любиш свої іменини ...
хоча... щойно шибанула ідея -1 грудня то неділя, рахувати врятований цього року :)
печінка + шлунок не забудьте, він стає органом №2 (після печінки), або і навпаки

AMA сказав...

Про Романа я конечно пам’ятаю ;), і про твою днюху 6 грудня теж пам’ятаю.
Да, а печінці прийдеться тяжкувато в грудні - січні, то правда :)))))))!
Слух, а коли Світлани ;) ?

Анонім сказав...

Гугль, сцуко, каже, що 26 лютого і 2-го квітня...
Роман, паспорт поміняти не легше. Легше виставитись, чесслово )))
І ше так, до речі, 1 грудня - субота :)

AMA сказав...

Ага, погоджуюсь з Світланою ;), легше виставити і Романа в суботу ;).
А тобі Світлана тепер прийдеться вибирати, коли ставити - 26 лютого, чи 2-го квітня ;), а мона і на дві дати :). Більше поводів для п’янки :)))!

Roman LuVR сказав...

все через англійську вінду - в них S то і субота, і неділя в календарі, от S..., да?

Анонім сказав...

я той, я за 26 лютого - я зимова все-таки :)
тільки хто б нагадав... тре ремайндери ставити...
а америкоси - вони не S..., вони латентні п...

AMA сказав...

Я все нагадаю ;), чесно чесно ;).
Я добре пам’ятаю всі дати. так що не переживай :).
За америкосів - 100% правда ;)!

Roman LuVR сказав...

дівчата, та в вас прям американофобія розвилася, я написав "через англійську вінду", маючи на увазі англійську мову, а не американців, Майкрософт чи Біла Гейтса особисто :)
і... звідки така обізнаність? (ще й на 100%)

Анонім сказав...

це чисто жіноча інтуіція - пидарасів, перепрошую. ми за версту чеємо :)

AMA сказав...

і ше, як то кажуть людину по поступках пізнають, ото ми по їхніх поступках і пізнали ;).

Roman LuVR сказав...

америкоси-дівчатка тоже п...? чи ви тільки про тих американців, поступки яких бачили? ;)

Анонім сказав...

америкоси-дівчатка просто блондинки. і цим все сказано.

AMA сказав...

А тут вже і сказати нема чого :).
Відчула себе блондинкою :).

Анонім сказав...

Забий ) В тебе не біле волосся :)

AMA сказав...

Ладно, то всьо фігня :). Але волосся в мене світле ;).

Yuriy P сказав...

Мене тут недавно спитали, чи я часом лисіти не почав...

Так от, я подумав що бути блондинкою, то напевно не самий гірший варіант.

:)