16 листопада, 2007

Єлизавета: золотий фонд кіно

Р: Запитайте себе що ви чекаєте від фільму. Екшину? Грандіозних масовок? Хитромудрого сюжету? Якщо так - Єлизавета. Золотий вік - не для вас. Якщо ви хочете в кіно, де 2 години вас щипають просто за душу, повільно, підбираючись здалеку, і все ближче, ближче, ближче до оголеного нерва відчуттів - то це ваш шанс.

Фільм Золотий вік є логічним продовженням першої ч
астини. Єлизавета вже королева, королева Англії, яку підло зрадили, і яка на Англії одружилася. Фільм закінчується словами: я королева-діва, бо я одружилася на Англії, в мене нема дітей, і я є матірю англійському народу.

Кейт Бланшет і справді королева в своїй ролі. Кожен її мяз говорить емоціями, заставляючи глядача розчинитися в її грі, читати з обличчя і співпереживати. Кіно душевне, режисер не нав’язує своєї думки, аналіз залишено на глядача. В фільмі тонко показано які жорстокості чинилися в імя Бога, розмито грані між різними релігіями, показано правителів-фанатиків і правителів як простих людей. Я в захваті.

Окремо відмічу операторську роботу. Грандіозні холи, дуже вдалі ракурси, яскраві кадри (як кінь вискакує в воду з палаючого корабля, а потім вид знизу як він пливе, і вервичка на воді, як символ поразки Іспанії).

Офіційний сайт http://www.elizabeththegoldenage.net/site.html

А: Так, фільм просто розривний, але для любителів. Ми чекали цього фільму довго, ще два тижні назад я вже рвалась бронювати квитки. І знаєте, надії повністю оправдані. Мушу сказати, що я теж в захваті, бо фільм просто бомбовий у своєму жанрі. Емоції зашкалюють, моментами так і запирає дихання. Якщо до сьогодні я б не могла сказати, хто з голівудських акторок імпонує мені найбільше, то тепер з впевненістю скажу - Кейт Бланшет. Зіграла вона потрясно.

Окремо про першу частину фільму. Єлизавета - королева Англії, це фільм 1998 року. Бачила його разів зо 3-4. Кожного разу дивлюсь з новими емоціями і захопленням. Була підозра, що друга частина стане гіршою від першої, бо так якось уже ведеться в кінематографі, але підозра була марною - другий фільм оправдав всі надії :).

Всім, хто любить історичний жанр, і кому сподобався перший фільм - не вагайтесь, Єлизавета - Золотий Вік вартий перегляду, до того ж і не один раз :).

Немає коментарів: