26 листопада, 2007

Танці з зірками: погляд глядача

Вчорашній ефір Танців викликав шквал обговорення в неті. Український інтернет простір поділився на 2 групи - велику, якій не подобається Подкопаєва, і яка щиро радіє за її виліт, і маленьку, яка їй співчуває, і ображає групу першу. Не можу сказати, що в мене є особлива точка зору, бо я належу до групи 1, але все таки так прикольно мати можливість висловитися на блозі, де твоя думка не загубиться серед сотні інших коментів якогось форума.

Отже, факт, - вчора Подкопаєву вишибли з Танців. Вишибли стараннями закордонних суддів, які одноголосно сказали, що вони були гіршою танцювальною парою вечора. Один тільки український суддя Чапкіс (живий мрець, вибачте за таку асоціацію, але я його бачу в труні - мабуть через не дуже здоровий колір обличчя) вважав, що Подкопаєва краща. Ну і що тут скажеш? - це не суддівство, це піддавки і жополизтво, я знаю, що Підкопаєва - олімпійська чемпіонка (хоча можна згадати що після перемоги вона не повернулася відразу в Україну, а жила і працювала в США - патріотично?), що вона багато робить для дітей-сиріт наприклад. Але це ж шоу, боротьба за краще вміння танцювати... І лізти вверх через всіх просто для задоволення своїх амбіцій - просто смішно.

Як резонно відмічають люди - нарешті Подкопаєва продемонструвала своє справжє лице. Те, яке ми не побачили явно в Танцях-2, але про яке говорили, і навіть спорили. Анна завжди казала, що вона - фальшива. А я деколи навіть сумнівався. Ну схильний я вірити людям, якщо не маю прямих доказів їх поганості. А вчора були і докази, і обличчя з-під маски, спотворене злістю, сльозами, і ненавистю. Краще би вона дійсно витрачала цю енергію на щось корисне, а не підставляла "подружок". "За нас все одно голосували найбільше, і якщо не вірите - можете запитати нотаріуса" - так казала лиха Подкопаєва, тим самим ставлячи під удар свою подружку-нотаріуса, яка ще 2 ефіри тому клялася, що результати знає тільки вона, і їй дуже важко моментами, бо всі хочуть дізнатися результати також, але вона нікому не каже... Не було б мені що робити, можна було би добиватися позбавлення ліцензії на її діяльність... А так, хай гризуть одна одній горлянки саменькі :)

Ліля кидала квітами, тікали з сцени, коли Могилевська-Мрочек пішли до суддів-партнерів і Чапкіса після проваленого мастер-класу по мазурці, згадувала про свої заслуги перед батьківщиною, даючи зрозуміти, що всі ми сильно помиляємося, не давши їй перемогти. Та як ми могли не любити її бездушні танці з акробатичними номерами? Вона ж бездоганно танцює, бездоганно веде партнера, бездоганно посміхається і плаче, коли шоу покидає наступна пара. Вона така бездоганна, і емоції вона симулює бездоганно. Але вона не актриса (як Могилевська), а професійна атлетка. Тому коли почуття фальшиві, то їх фальш (особливо під час танцю) видно навіть непрофесіоналам. Ну не чіпляли мене їх постановки. Постійна асоціація з жабами (холодні), що танцюють на болоті (ква-ква), удавом (Подкопаєва) і кроликом (партнер по Танцях-2). Папа і аріведерчі, може для неї замутять Танці На Льоду, як замутили Танці-3 для перемоги Могилевської.

В мене майже нема сумнівів що Могилевська переможе. Вони видають емоцію, вони ідеально станцювалися, і роблять шоу не тільки з танцю, але й з своїх стосунків. Вони піаряться і знімаються оголеними, дають сольники на штуки, і теж займаються доброчинністю (гроші з концерту - на швидку допомогу). Вони одні були парою-джокером цього проекту, всі інші учасники були відомі заздалегідь. Відчуваєте, ким приваблювали глядача на це шоу??? Думаю, Могилевська робить 80-90% рейтингу Танців. Але...

Ну хто би міг подумати, що поляк Мрочек видасть з себе таке??? Польський суддя 2 чи 3 ефіри тому сказав - Марчен, якби ти так танцював в польському проекті - ти би був переможцем! І Марчен танцює. Вчорашнє танго - приклад, як зачепити глядача, вразити його уяву, захопити танцем. Снігова казка - наступний їх вихід... Так захотілося на ковзани, захотілося морозної погоди і повільно падаючого снігу, захотілося проголосувати саме за них, що я і зробив.

Як танцювала Могилевська мені також сподобалося. Вони на висоті, але Мрочек був краще. Минулого разу Могилевська мало не вилетіла справедливо - вони були відверто погано підготовлені. Тепер цікаво спостерігати за розвязкою. Чи закінчиться цей цирк так, як і планувалося, чи Могилевській доведеться ковтнути ще одного облизня (хоч думається мені, в контракті її участі було прописане обовязкове місце намбер ван)... Організатори думали протиставити нашу-Могилевську ненашому-поляку, а вийшло що українці мають здоровий глузд і відчуття доброго і красивого (що в даному випадку навіть важливіше). Інтрига знову жива.

А: Та, мушу визнати, що погоджуюсь з Романом на всі 100%.
Взагалі це цирк :), зроблений для здирання грошей з простих людей, шляхом смс, і просто просиджування біля телеекранів. Сьогодні цілий день спостерігаю за коментами до статті на Таблоїді http://tabloid.pravda.com.ua/photos/474aaffa2b3ac/view_comments/add_ok/#last, народ, це просто ульот :). Не думала, що так багато людей спостерігають за танцями 3. Думки найрізноманітніші, але деякі особливо тішать.
Головне, що наш народ не сліпий і вміє аналізувати. На жаль, завжди мав місце якийсь пресінг, направлений на пониження власної самооцінки.
Щодо танців, то на мою думку це шоу і справді було замучено тільки для того, аби показати, що Могилевсяка - number ONE, як то кажуть, але вона розслабилась. Їі вчорашні витанцьовки якісь дивні, як мінімум, і на перемогу вона не заслуговує порівняно з поляком. Хоча ніде правди діти, попри всі скептичні думки танцює вона гарно, і разом з Ямою їхня пара несе позитивну енергетику, на них цікаво дивитись. Але, Мрочек та Пилипенко їх переплюнули і це факт :).

Подкопаєва - ну що тут скажеш :), повна дурепа, яка чогось хоче, не зрозуміло тільки чого саме. Вона огидна і холодна. Рідко зустрічаються люди, які одним своїм виглядом так відштовхують. Від самого початку вона була холодною і не показувала жодних емоцій. Якщо під час деяких танців Могилевської і особливо під час вчорашнього танго Мрочека у мене просто мурашки йшли по тілу, то на Подкопаєву завжди було нудно дивитись, вона - це втілення фальші і підлості. Чого тільки вартує те, як вона вчора на цілу Україну здала свою подругу Бережну. Одним словом - жесть.

Могилевська змінилась протягом танців, це моя думка. Вона стала відкритою і щирою, зрештою у танці. Подкопаєва до цього не дійде ніколи, вона не належить до того типу людей. Мені тільки власне цікаво, чому Могилевську так ненавидять? Чим вона так перед всіма завинила :)?

Але це проблеми загальні, взагалі це суцільний піар, без якого наші зірки просто жити не можуть :).

Загалом, вважаю, що танці, як такі - це надзвичайно складна справа і для того, щоб гарно танцювати потрібно мати дар, дар від Бога, бо це як спів, якщо у людини немає ні слуху ні голосу, то співати вона в житті не буде, так і тут, якщо немає ні слуху, ні відчуття танцю, то і танцюриста з тебе не получиться. Танці це велике мистецтво, а Могилевська навчилась танцювати і за це я її поважаю. А от Подкопаєва вже була гімнасткою, тому для неї задача полягала тільки в техніці, але що правда в такт вона теж попадає.

Одним словом, нам не до них, а їм не до нас ;). Тому мабуть варто це шоу сприймати всього лише, як шоу :).

Р. [доповнення від 3 грудня 07] за результатами глядацького голосування перемогла польсько-українська пара. Могилевська в фіналі танцювала краще, але надто вже її не люблять. Українці продемонстрували не найкращу свою рису - краще насрати сусіду на подвіря, ніж визнати що воно в нього краще. Ми повірили щирості Могилевської, і захопилися її фінальною промовою. Її нова пісня - незаперечний хіт, який чіпляє з першого разу. Нарешті танці скінчилися...

20 коментарів:

Andriy Babala сказав...

Я пропустив початок танцю з тінями! :((

Аня, а тобі подобається Моголевська?

AMA сказав...

Так, Могилевська мені подобається :)!
Скажу чесно, раніше я її теж не могла терпіти. навіть не знаю чому саме, але коли почала дивитись перші танці, то вона мені дуже навіть сподобалась. Я змінила свою думку про неї. Тепер від неї іде позитивна енергія, на неї приємно і головне цікаво дивитись.
І ще, я її дуже поважаю за те, що вона і справді навчилась так гарно танцювати ;). То чому б її і не сподобати собі?
Звичайно, у кожного своя думка, але на даному етапі Могилевська мені дуже імпонує своїми позитивними сторонами.
А стосовно історії з виборами, сумний досвід показав, що всі політики з одного казана їдять, тому не маю ні найменшої образи ні на Кузьму, ні на Могилевську.

Roman LuVR сказав...

не поняв чи правильно я Андрія поняв, але танці вже закінчуються а не починаються :) цієї неділі - фінал

Unknown сказав...

Я дуже хотіла написати вам свою думку. Вона в мене трошки відрізняється від вашої. В тому плані що я не люблю Могилевську. Вона така ж не щира, як і Підкопаєва. Треба було бачити її обличчя в перших Танцях, коли оголосили результат і сказали що переміг Зеленський. Отам і вилізла справжня Наташа. Вона артистка і дуже гарна акторка. І просто в її професії це головне не показувати всім свої емоції і свою душу. Якщо думати з цієї точки зору – то всі вони гарні артисти. Хоча глядач, простий такий як ми з вами, любить тих, хто більше похожий на правдивих героїв – а тут кому що ближче тоді той і за того вболіває. Таке написала. ;) думаю суть всі ловлять. Мрочек із них двох мені виглядає щирішим. А ще я дуже люблю поляків. І польська мова мені ближча ніж російська. І дуже хочу побачити другий раз поразку Могилевської.
З одним згідна на всі сто – це шоу. І хороше шоу, з усіма правилами інтриги. Його цікаво дивитись. І смс слати це теж весело. ;))))))

AMA сказав...

А от мені просто цікаво, за що всі так не люблять Могилеську :) ?
Мені справді цікаво, розкажіть, може я тоді теж не буду такою сліпою?
А стосовно поляка, то він і справді щирий і дуже дуже позитивний. І йому я теж бажаю перемоги.

Анонім сказав...

Як на мене, то Могилевську загалом терпіти не можуть за те, що ця жінка може піти по головах, щоб добитися своєї цілі. Вона не жорстока, просто життя таке, інакше їй не пробитись на верхівку Олімпу. В ній бачать тільки стерву, яка тільки і робить, що піариться. В ній бачать лише жорстоку тьотку, здатну на все. Така в нас країна, ми не любим занадто сильних жінок :)

AMA сказав...

Так, погоджуюсь :). Але Пожкопаєва гірша, по ходу. А по головах це поняття розтягнуте, як на мене ;).
Могилевська справді сильна жінка, просто я не можу згадати жодного випадку, коли вона пішла по чиїсь голові.
Хтось підкаже?

Анонім сказав...

Я теж не пригадую, але мені здається, що власне цего від неї і чекають, щоб фінально її оплювати ) Бо вона надто сильна :)
Чому ми з такою ненавистю не відносимось до жінок, які професійно замаються єдиноборствами і т.ін.? Парадокс...

Unknown сказав...

Щось я не дуже зрозуміла як Ліля підставила свою подружку нотаріуса. Подетальніше, будь-ласка:)

А взагалі, імхо Ліля молодець. Те, що вона поїхала після олімпіади в штати, а не повернулась в Україну - її особиста справа. Я впевнена, що вона стільки зусиль вклала в своє золото - що поїхати закордон її особисте право. Ну та розплакалась, ну та образилво, що не виграла, але з іншого боку, якщо б вона не була така вперта і не хотіла бути першою - ніколи б і не стала чемпіонкою.

Roman LuVR сказав...

про підставу. нотаріус по правилах проекту (про що вона сама не раз казала) не має права розголошувати інформацію про результати глядацього голосування. Тобто публічною стає лише інформація про те, за кого було найменше голосів. Але ні кількості голосів, ні про розподіл інших місць вона не має права казати, аби зберегти інтригу. Власне кілька ефірів тому вона сказала що їй всі телефонують і пробують дізнатися точні результати, але вона тримається... Ну от, а тепер на всю країну вилізло, що не так то вона і тримається, і що подружці по секрету можна розказати. На місці організаторів я б як мінімум обідився.

ще трохи про Підкопаєву. Так, це було її рішення (залишитись в США), але це так примітивно - тицькати цим в очі, що от ви, такі сякі, взяли і вигнали з проекту саму олімпійську чемпіонку. Складається враження що тільки вона і мала виграти, і при цьому вона дає зрозуміти, що ми якби не цінимо те, що вона зробила для України. А в кінці кінців - що вона зробила для України? - якщо кожен чемпіон почне демонструвати такі амбіції, то жити нам не буде де. Не вважаю свою працю чимось менш значущим, якщо про мене позитивно подумають 20 америкосів, результат буде майже той самий ( :) )

AMA сказав...

Ще про чемпіонство. Не думаю, що вигравала вона цю медаль для України :) і не для народу, а найперше для себе. За медаль і перемогу в Атланті їй ріспект, але за позиціонування цієї події у своєму життя, як жертву для України - вибачте, не треба ;).
Кожна людина має право поступати виключно так, як вона цього хоче, але не потрібно пудрити мозги всім під ряд. Крім того, велика українка, яка так багато зробила для країни з якогось дива навіть українською не розмовляє - дивно :), бо таж Тимошенко навчилась української мови, будучи далеко не молоденькою ;). Тому інакше, як блюзнірством поведінку Подкопаєвої і не назвеш.
І протягом усіх трьох програм жодна людина не дозволяла собі такого нахабства і такої зневажливої поведінки :). Чемпіонство, це ще не право опустити всіх нижче себе.

Unknown сказав...

Хм, я не так уважно дивлюсь цю передачу - в основному зосереджуюсь на самих танцях, тому мабуть і не чула про нотаріуса. Але також я і не чула від Лілі хамства чи зневажливої поведінки. Можливо упереджене ставлення до якоїсь людини, призводить до того, що ми вслухаємось в дрібнички, на які інший навіть не звертає уваги. Як на мене, Могилевська, за всю передачу набагато гірше себе поводила (наприклад, making eyes to the judges). Різниця в тому, що ти Аня того не бачиш бо Мог-ка тобі імпонує, а мені вона огидна. Її манера говорити, сміятись, кривлятись, все - о г и д н е.
Тепер стосовно "А в кінці кінців - що вона зробила для України?". Тут Романе, ти даєш :) Як на мене, зробила вона для України набагато більше ніж всі ми дописувачі цих коментів разом взяті:), і особливо більше ніж та ж Мог-ка. Не було б таких як Ліля, знали б про нас в спорті, як про ту тувумбу, чи якісь там острови. 45 золотих, 21 срібна і 14 бронзових медалей - і ти що нічого особливо вона не зробила?!?!?!? Звичайно, це була її помилка говорити щось про своє олімпійське чемпіонство адже тут його не оцінювали, ну але така вже вона амбітна. Без цієї амбітності, не було б у неї таких перемог. Тут, погоджуюсь з тобою, що вигравала вона їх для себе, а не для України. Але це природньо, я ж вчусь, вдосконалююсь і отримую свої перемоги також для себе, а не для держави.

AMA сказав...

Ну от і дійшли до правильної думки :), значить кожен бачить те, що хоче і відповідно відношення до людини залежить суто від ставлення до неї і її сприйняття.
Але, все одно, Подкопаєва мені не подобається, від початку, і признаюсь, що Танці-2 я спершу не дивилась саме і через неї, нудно було.
Христя, а за що саме ти не любиш Могилевську :), я просто питаю, бо ніхто мені ніц не може сказати, але всі її не люблять, чому?

Unknown сказав...

про Могилевську. мені в ній н еподобається те, що вона себе позиціонує як велику "ЗІРКУ". вона ніколи нею не була для України, її пісні не є хітами, вона з тих співаків яких дуже швидко забуваєш тільки - н о пісня до кінця дограла. як продюсер - вона може і талановита, як людина - тут я погоджуюсь, вона сильна особистість. а далі кожен себе "продвигає як може". вона робить це голосно і на всю країну, кажучи що вона "ЗІРКА". ну таке. я її не люблю. але це теж особисте сприйняття мною публічної людини. ;-))))

AMA сказав...

Надюсь, погоджуюсь з тобою на всі 100% :), але хто ж тепер так не робить? Могилевська така ж, як і Білик, але Білик ми любимо, бо ми виросли на її піснях, і я сама просто обожнюю її творчість, але коли подивитись, що вона витворяє, то стає страшно ;).
Веду до того, що вподобання пісень це точно так само, як і вподобання людини ;).
А Могилевська, ну не погана вона :), крім того за все бореться сама і добивається всього теж сама.
А те, що позиціонує себе ЗІРКОЮ, то кажу, так всі зараз роблять ;), і в Могилевської є хіти, тільки от їх визнання залежить таки від вподобань ;).

Roman LuVR сказав...

не можу погодитися про деякі пісні, як то "Місяць" чи "Відірватись від землі". тут знову буде питання особистого сприйняття того чи іншого виконавця.
зате охоче погоджуюся з визначенням "Зірки". взяти хоч би той же шанс. коли в них був беспрєдєл на 1 квітня і Кузьма всіх мордою запихав в торт, то одна Могилевська зробила з цього трагедію, і потім довго з ним не говорила.
Вона була одна з небагатьох, хто пробувала щось довести після революції. Її заїли коменти на тему "я не сука я не криса, я народная актриса", і вона реально пробувала виправдатися, показати яка вона біла і пухнаста.
Навіть той же поцілунок з Ямою - вона заявляла що то спонтанно, а потім я читав що на репетиції той же ляпас вони репетирували.
Ще я памятаю як вона нагло співає під фанеру, анонсуючи що зараз буде співати вживу (фінал шансу кілька сезонів тому, музика вже пішла (разом з голосом, плюс), а Могилевська дивилася по сторонах, хоч секунду тому заявляла що холодно і співати вживу буде важко).
Якщо так взяти, є мало публічних людей, якими можна захоплюватися. За кожними є свої грішки, і чим більше їх знаєш, тим більше не любиш ту людину. Могилевська тусується уже давно, вона завжди на видноті, того і тошнить всіх від неї ... мене так само тошнить від Кароль, і від всіх інших учасників, які вже були. мене тошнить від Чапкіса, а від Мрочека - ні, бо він свіжа кров, і я не знаю яка він скотина.
Важко оцінювати танці, коли тебе харить людина. Тому всі проти Могилевської, але вони дійсно танцюють. Так само я проти Подкопаєвої, бо вона мене харить, але ж танцювала вона технічно сильно (факт)

Unknown сказав...

Могилевську я спочатку просто не любила, зрештою, як і всіх інших співачок її рівня. Жодна з її пісень мені не подобалась. А особливо я її не взлюбила після "я не сука я не криса, я народная актриса". Ну що це за висловлювання?!?! Це що висловлювання народної артистки? Це сором для України. Та і штучна вона, от Роман пише про її тренування на репетиціях цілування з Ямою...
Стосовно Білик. Її пісні мені подобались рівно до того часу, поки вони не стали російськими. А сама її персона якась дуже зіркова стала. Прямо так і хоче щоб всі її на руках носили.

Roman LuVR сказав...

не можу не погодитися... єдина причина, чому я не забив на Біличку, коли вона перейшла на російську - бо я виріс фанатом її українських пісень. Але ідея якогось гнівного листа витала в моїй голові, хоч так і не реалізувалася (листа Біличці).
в нас білети на її концерт 5 грудня, і ми троха в шоці після статті http://tabloid.pravda.com.ua/photos/4746ae7f4ff85/ - будемо сподіватися що в Львів вона приїде нормальна, бо вона і так апатажна, а коли ще накурена то мабуть діло-дрянь.
Не зря є заповідь Не зроби собі кумира. Всі вони люди, просто на видноті. І так забагато шани - присвятили їм вже другий робочий день, обговорюємо за і проти, а вони потім на нас же зароблять гроші. Нє, ну не правду я кажу?

Andriy Babala сказав...

Прошу мене записати в клуб Могилевсько-фобії також. Основна антипатія до неї виникає після того як дивишся як вона себе веде - великий супер-стар - а сама має 2-3 гарні пісні а решта "лимоновый фонарь". Я був дуже сильно здивований від того, що її визнали найкрасивішою жінкою України 2007 за версією якогось журналу - буває ж таке.(http://tet-a-tet.org.ua/amalhama/natalya-mohylevska-najvrodlyvisha-zhinka-ukrajiny.html)

Але основна причина, що її не люблять, мабуть, в тому що її надто багато ...

Yuriy P сказав...

І я не переварюю Могилевську. Вона викликає асоціації з "крисою". Не щира і підступна...