30 листопада, 2007

Скажіть своє фе рекламі

Ми телик дивимося кілька раз в тиждень, це Танці по суботах (які завтра закінчаться. тьху тьху тьху) і деколи щось випадкове ввечері, як то Сімпсони по М1, чи Обитель Зла по ICTV. Деколи складається враження, що передачі і фільми йдуть в перервах між рекламою. Якщо взяти пульт і поклацати по каналах, то більшість з них навіть не вдасться ідентифікувати - під час реклами значок каналу забирають, а реклама фактично усюди.

Після 11 починається навала реклами горілки, причому як цікаво та реклама зроблена... Половина будується на спражніх цінностях - наприклад, дружбі. Якісь чуваки ідуть чомусь на полюс, приходять, і доганяють, що головне - це саме дружба, тобто водка в центрі екрану. Ще в мене складається враження, що горілка робиться з води набагато якіснішої, ніж та, яку продають як питтєву. А захищена від підробки горілка краще, ніж гривня?

А ще є відверто тупа реклама. І в мене завжди виникає питання які хворі люди її придумали, і яке нездорове керівництво її пропустило в ефір. Зараз я "умиляюся" від реклами ДіДжус - ви бачили цей ролик з оленями? Ви чули якими звірячими голосами з нотками від попередньої кастрації вони затягують? Від такої реклами хочеться убити Діда мороза разом з усіма ненависними оленьо-тварюками, і нафарширувати їх сім картами діджус. Або Джинс. Чувак гребе по кімнаті, засікає страшну чувіху в іншому кінці кімнати, гребе далі, шпортається за шнур, падає, пускає слюні, чувіха пищить від шоку і розчарування в передсмертній агонії, чувак думає - е, давай ще раз попробую, відмотує назад, і піднімає ноги перегрібаючи через шнур. ПРО ЩО ЦЕ взагалі? При чому тут Джинс і його "другий" шанс? Невже хтось вірить, що після такої реклами народ ламанеться купляти їх сім карти?

Ще одна чудо реклама. Може вам вже вїлася в мозги фраза "Любий, а коли ми ще покладемо гроші на депозит"? Чувак витягує ножа, встромляє любій в оцьо і каже - для тебе ніколи, сцу...о - це кінцівка реклами, яка приходить мені на думку. А банк, до речі, ацтойний, перевірили особисто.

Маєте ще любиму рекламу?

9 коментарів:

AMA сказав...

О, згадала, ще є "класна" реклама сметани, не помню якої, коли дівчина хлопцеві сметаною губи обмазує, а потім починає його цілувати :). Чесно - мене верне від тої реклами, бо як подумаю, що сметану злизувати, якось не пре :))))). А от солоденькі вершки, то вже зовсім інша справа ;)!

Unknown сказав...

реклама то звичайно гон. і дуже рідко буває якісна і прикольна. реклами зараз багато. нею живут ьусі. єдиний вихід - це ді-ві-ді і дивись що хочеш і коли хочеш і без реклами. я періодично так і роблю. я не люблю усю рекламу яку показують, найбільше не люблю будь-яку рекламу на пральні порошки - то просто тупий гон без будьяких проявів фантазії, ще ненавиджу політичні реклами -особливо їх багато в період виборів, тоді від тєлєка реально тошнить. а найбільше не люблю ЛОХОТРОНСЬКІ реклами як ото "Аукціон навпаки" - ну що за брєд? якась баба щось плете пр о"відшлять свою ціну я вона буде унікальна" і ніде не вказано до кого звертатись у випадку претензій, що це взагалі за така "Чудо організація" і взагалі. я кажу рекламі своє ФУ_ФУ_ФУ!!!

Roman LuVR сказав...

останньої реклами я навіть не бачив, але це нагадало мені про реклами питних щасть, коли вам повернуть гроші, якщо вони вам не поможуть. колись чули аби комусь повертали гроші після того як ви вже щось зїли, а за тиждень ще і викакали, перепрошую? :)
більш дорогий варіант ді-ві-ді - кіно, хоч і там рекламу крутять на початку

Анонім сказав...

Телевизор ваще, сцуко, зло.
Последний раз я смотрела этот аццкий черный ящик, когда транслировали победу нашей НАБЛЫ в полуфинале Высшей Укр.Лиги КВН.
И следующий раз буду заглядывать в глаз сиему пророку Ктулху, хавающему мозги, по тому же поводу, чего и вам желаю :)
И ваще - только сядеш вечером рекламу по телеку посмотреть, а они, сцуки, каждые 40 минут кино врубают...

AMA сказав...

Взагалі, після нашої роботи ввечері і сил нема дивитись телевізор, раніше якось життя без того дівайсу не уявлялось. Раніше, то я маю на увазі школу ;). А тепер і дивитись особливо нема що :).
А про Ктулху, вижераючому мозги, це ти гарно зазначила, бо так і є ;).

Roman LuVR сказав...

а ми як на зло наблу пропускаємо, а на рекламу попадаємо :)

Yuriy P сказав...

Взагалі не дивлюсь телевізор. Вистачає подивитись фільм на компутері - ніякої реклами, коли треба щось достати з холодильника, достатньо паузу натиснути.

Анонім сказав...

Не знаю чому але реклама ДіДжус з оленями мене пре! Вона тупа, але піднімає настрій аж сміятися хочеться.

Roman LuVR сказав...

ми тепер також щиро регочемо, і підспівуємо оленям ;)