09 березня, 2007

Три дні в одній історії

7-8-9 березня - ось три дні про які зараз піде мова.

7 березня - день підготовки до свята, свято на роботі - це був однозна
чно гарний день. Привітали дівчат, по-моєму незадоволених подарунками не було. Квіти були такого абалдєнного кольору (див. дружній блог Анни :-) ), що і мені сподобалися :-). Запланована дискотека в МІ100 виявилася локал атстоєм, хоча стільки про цей клуб говорили. Сам заклад зроблений з претензією на шик, але з того шику багато пафосного пшику. Вхід був для нас безплатний - то мабуть єдиний плюс, ах ні- вихід також був безплатний, що навіть куди краще. Дискотека - хотів би я плюнути межи очі тому, хто її планував, якщо туди хочуть запхати більше 20 людей. Звук сильний і якісний, це правда, але відсутність місця аби потанцювати, посидіти, а також духота і стиль музики, який вони крутять, відбили бажання хоч ще раз туди потикатися. З мене досить, діджею я вроді незадоволення висловив, він вроді почув. Ах да, ща за безплатно в мене перед очима "потанцював" напівголий мужик з прищатою спиною, пласмасовою сережкою в брові і повною відстністю поняття стриптизу. Якщо в вас перед носом трясуть яйцями, стоячи на мостику, і при цьому ви пісяєте в колготки від задоволення - то ви трансвестит-збоченець, і киш з мого блогу! Мені було огидно. Паті було показово невдале. Не були на Васильцеві, казали, що народ веселився.

8 березня... о-о, народ, це довгий день. Якщо коротко: встав в обід, по
снідав / пообідав з усією дружньою братвою ням-ням жареною картоплею. Без імен - всі хто були і так про це знають, для статистики - було нас 3 хлопчика і 3 дівчинки. Далі ми з Анною влаштували марафон до міста. В 2 вийшли, до 7 ходили. Магазини, Високий замок, лавочки - це було змістовно і відпочинково. Знову зустріли толпу в Пузатій Хаті, навечерялися і знову розбіглися. Хто на Таксі-4 (не ми), хто на Відчайдушних Домогосподарок і Мартіні (це ми). Домогосподарок, до речі, не було, на нас 2 коханих більше часу лишилося ;-). Про Мартіні ви не чули, і так не дамо :-). Велике воззєднання хлопчиків і дівчаток відбулося десь по 12, всі 6 учасників зібралися в вихідній точці, грали карти, дивилися на Мартіні і прикалувалися.
мені давно подобається цей будинок у Львові

А ще ми на вулиці під час гулянь наткнулися на самого справжнього Ягуара. Я не буду розказувати про всі попутні думки (за які гроші?) а просто висловлю захоплення з того ЯКА ця машина. Дивіться фото.
9 березня - гарні були 2 останні дні. Тільки спати не було дуже коли, і робота сьогодні ну взагалі не пре! Душа хоче свята :-)

2 коментарі:

AMA сказав...

Свято продовжуємо з завтра ;). І справді класно було, нє, не класно, а СУПЕР!!!!! Мені можете повірити, я неупереджена сторона ;).
І до речі, ягур дійсно абалдєнний, в мене особисто нижня щелепа просто відпала, коли я його побачила. Та й що тут говорити, такого свята вже давненько не було, щоб так гарно мило і просто, одним словом для душі ;).
Дякую :)!!!

Yuriy P сказав...

Взагалі весь тиждень ударний получився... Я так навідпочавався, що вже хочу відпочити (В розумінні поспати).
Але час ми провели класно - це факт.