09 березня, 2007

ВЕСНА НА ДУШІ :)



Мені дуже хочеться розказати про 8 березня з тої позиції, з якої бачила і відчувала цей день я ;), а було це так :):
Проснулась у 8:00 ранку, бо до Софійки подзвонила наша подружка, яка вже виїжджала до нас, себто до Львова. Правда після її дзвінка я ще трішки поспала. А потім от почалось :).
Власне, проснулась я з відчуттям повного задоволення і просто щастя :), бо чудовий сонячний ранок обіцяв принести незабутній гарний весняний день :). Як виявилось пізніше, інтуіція мене не підвела, бо цей день я буду пам’ятати завжди, як, в приницпі і багато інших днів, подарованих мені коханою людиною ;).
Ну от, спершу ми всі гарно пообідали, і це мушу сказати, було якось так святково і весняно, так як буває вдома :). Мені особисто згадалось дитинство, бо пам’ятаю такі ж чудові миті саме з нього, коли крізь вікна пробиваються сонячні промінчики і на душі просто свято :). Це було дуже гарно :).
Пізніше ми з Романом вибрались у місто, бо давненько вже хотілось просто погуляти вдень, коли нічого не висить над головою, і не обтяжують ніякі обв’язки :). Ми подались до центру, і гуляючи вулицями добрели до Високого Замку. Завжди, коли потрапляю на Високий Замок, то з’являється відчуття польоту, так і хочеться полетіти над містом, споглядаючи на старовинні будинки з висоти пташиного польоту :). Це було дуже гарно і так романтично :).
А потім ми знову пішли гуляти вулицями центральної частини міста. Ходили по магазинах, сиділи на лавочках і просто насолоджувались гарним днем проведеним удвох ;).
Наткнулись на ягуара (див. блог Романа), я б від такого не відмовилась :), бо машинка супер, як з картинки журналу :), спершу навіть не повірила очам, але коли підійшла ближче, то сумнівів не залишилось.
А потім ми пішли в "Пузату Хату" і там смачно повечерявши трішки відпочили :). Прийшли всі наші друзі, але посиділи ми разом не довго, бо вони йшли на кіно, а ми додому, припускалось, що теж на кіно ;).
А от вдома ми нарешті змогли розслабитись, бо по-правді кажучи, ножки мене досі болять, таки дався в знаки день походів по місту :), а вчора вони боліли ще більше ;).
Мартіні, яблука, цукерки і ніжна романтична музичка по ХІТ-FM, це те, що треба.
Мартіні це звичайно супер :), жоден інший напій не смакує так м’яко. Тепер нас можна назвати справжніми шанувальниками мартіні, бо це для нас з Романом напій №1, повірте він того вартий, бо "Є Мартіні - є паті" ;).
А коли прийшли всі наші друзі додому, то ми ще довго сиділи, грали "Вірю, не вірю" і просто насолоджувались завершенням чудового дня, який абсолютно всім приніс купу гарнюцьких вражень і емоцій :).
Не можу знайти в нашій компанії людини, яка б залишилась незадоволеною вчорашнім днем. І хоча сьогодні всі почуваються дуже стомленими, але настрій у всіх на 100% гарний і задоволений :). Справді, і цілий тиждень був класний і особливо вчорашній день :). І я щиро вірю в те, що на кожного з нас ще чекає багато багато таких чудних суперових днів, коли весь світ буде посміхатись і на душі буде просто казка :).
Давайте продовжимо свята ;))))!!!

1 коментар:

AMA сказав...

Roman LuVR сказав...
no martini? no party!
це однозначно фраза вчорашнього вечора... :-)

Lviv, March 8-th, exciting
це однозначно вчорашній день
9 березня 2007 6:09


Надюня сказав...
Мартіні=свято це знає кожне немовлятко!!!!! теплі вітання Анні із Запоріжжя
14 березня 2007 8:13